SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 3., vasárnap

azévbuliJA.

csakígysimán.sokat buliztam eddig idén,de ez gyerekek,vitt mindnet.royalflush,vagymiazisten.elképesztő,h Pécsig kell elmennem egy olyan buliba,ahol természetesnek veszik az orgiát,az erkölcsifertőt és azt, h a házban nincs WC.
én megiszom a majdnem egy üveg vodkát,totál homály minden,most így 23:18kor úgy érzem,h sosem leszek újra szalonképes,mert még mindig érzem a fejemben és a gyomromban.úh daszvidannnnnya Mr. Vodka.én befejeztem Önnel.
nagyon jófej és kedves emberekkel ismerkedtem meg(khmmmm-orgia)álllatira fáztam,de aztán Laurának eszébe jutott reggel 7kor,h amúgy van kályha a szobában:P
takarítani,kurva sokat kellett.úgy értem órákig nyaltuk a házat.halálpoén volt.esküszöm,még ezt is lelkesen csináltam,bár a vodka folyamatosan visszaakart jönni továbbra is.
és Bencével is sikerült elsikálnom a dolgokat.én elmondtam neki,h mivan és kiabáltam vele, bocsánatot kértem és tök szégyenkezve odamegyek a buliba,ahol kiábrándulok belőle,mintegy varázsütésként és most úgy érzem,sokkkkkal jobban szeretem mint valaha.így kell ezt csinálni.
imádlak titeket pécsiek.
decemberben megyek.csak bírjam ki.
nagypuszim.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése