SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 20., szerda

pozitív.

ma amúgy olyan kedvem van,h pozitívan akarok hozzáállni a dolgokhoz.a trágya gulyásom után ez nem bizti,h sikerül,de nem adom fel.ma olyanom van,h pozitív leszek.hazajöttem átlapoztam a legújabb bonprix katalógust,kinéztem magamnak egy kabit és egy bokacsizmát,amit meg is veszek majd tavaszra és überszexi módon belibbenek a suliba és értem dobognak majd a férfiszívek.most csak vicceltem.viszont azt teljesen komolyan gondolom,h én most befogok pasizni.nem vagyok hajlandó belátni és arra gondolni,h nem sikerül.Szandika szép,kedves,aranyos és tökre megérdemli,h boldog legyen.
na.



ja:valamiért az Anti Fitness Club új klipje nem jönbe(ez nem új)de a szám állllatijólett.tetszik.

2 megjegyzés:

  1. Neagodj,az én hús levesem mellet az is törpül amit te föztél:D Olyan zavaros lettXD nem baj majd belejövünk=) Amugy meg sok sikert a pasizáshoz!Szurkolok=)

    VálaszTörlés
  2. a te levesedből legalább lehetett enni könnyezés nélkül...mindegy,legközelebb 5ösre csinálom,bármit is kell,de remélem gyümölcslevest kell majd csinálnom...
    köszi a bíztatást...:D

    VálaszTörlés