SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. október 13., szerda

Boldogot blogom!

megmondom én, mi van ma.blog szülinap.1 teljes éve blogolok.
túl vagyunk 584 poszton,van 23 rendszeres olvasónk,túl vagyunk pár dizájnváltáson,meglett a csodálatos cím és idézet(címért nagypuszim Bencének-hiányzol bébi,idézetért Mirandának a Szex és New Yorkból).most pedig 1 éves lett az én kicsikém.soktitkomtudója és az egyetlen olyan 'barátnőm' aki mindig teljesen és 100%osan ott van.sok óriási történésen mentünk mi ketten keresztül.
ismertünk meg fantasztikus emberekkel,szóltunk be embereknek,amit nem bántunk meg,segédkeztünk kapcsolatoknál és számoltunk is be róla,túl vagyunk nagy bulikon,jeles eseményeken,fájdalmas eseményeken,voltunk szerelmesek,írtunk listákat Nikivel és Renivel,számoltunk vissza karácsonyra,olimpiára,újévre,kérdezősködtünk,és mindenhez volt képünk.:P
álllati büszke vagyok magamra.hiába vagyok maximalista,szinte mindig belekezdek valamibe és nem fejezem be.ezvan.mikor elkezdtem írni,abban reménykedtem,h 1 hónap múlva is írni fogok.és tessék.az elmúlt 365 napban átlagban 1.6x posztoltam.és szeretem csinálni.sokszor találkozom ismerősökkel és valahogy kiderül,h ők is látták már a blogot.titkon tudom,h a világ minden embere engem olvas.
ennek alkalmával új dizájn,új idézet,új zenék.sztem állati csini lett.hiányozni fog az Eiffel torony és nem bírom ki Párizs nélkül,úh zenében visszatérek.tessék Edith Piafot hallgatni.
mégegyszer soksoksok Boldog Szülinapot az én kicsikémnek,ja és Rencsóbéjbiiinek is!
nagypuszim.

ui:még 20 évet ide legalább.

2 megjegyzés:

  1. Gratula a blogért,és Boldog szülinapot "neki"!!Téleg nagyon jo a blog és szeretm is olvasni olyan valóságos!Csak igy tovább...!Üdv

    VálaszTörlés
  2. Köszi Fanny.
    örülök,h tetszik.
    nagypuszim.

    VálaszTörlés