SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 29., csütörtök

pihiiiii.

én istenbarma elmentem dolgozni.odafelé dumálunk anyával,élménybeszámolok,ilyesmik,gőzerővel keresem a zenét,amit nekem hallgatnom kell,h ne aludjak el.egész jól el is lavíroztam vele,kb mondjuk 11ig,délig.aztán monotonitást új szintre helyező feladatot kaptam.címkézzek fel kb 100 bugyit,amire ráírom,h ki forgalmazza,h mekkora méret(L-XL)és 590 pénz.végeztem vele negyed 2re és mikor ránéztem az órára és nem minimum 4et mutatott,majdnem elbőgtem magam.haza akarok menni így úgy.anya kicseszett velem,mert lelépett,15 perc helyett majdnem 1 órára,ami alatt megint kénytelen voltam felpörögni,de ez már nem tarott ki.4től 5ig gyakorlatilag megmozdulni is alig bírtam.persze az egész utat végigaludtam haza.vacsiztam már és most gyors helyzetjelentek,h senki ne keressen,mert holnap délig eltűnök az ágyamban és jaj annak,aki zavarni mer.tesó gyorsinfoja szerint Pancsusz a képeket max vasárnapig mindenképp publikálja,úh nyugodjatok bele,h ma és sztem holnap sem hozom még őket.majd igyekszem másokkal pótolni.Patyusom pedig dél fele hívott,mikor kelt és közölte,h míg én 1 órát aludtam,a konyhában gyakorlatilag nem maradt tányér és pohár,minden mehet a kukába,mert eltört.úh szomorú és fájdalom,de nem lesz több házibuli ott sem.de akkkor iiiis,krónikába feljegyeztük,eedig az év bulija,holtversenyben Pancsusz tortaaaaaaaaaaa szülinapjával

ja és a zene ami ébren tartott,köszönet érte:Chiccccccca bomb :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése