SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 2., péntek

citromos torta és ájulás.

anya ugyan tönkretette a napomat,de valamiért most jól esett takarítással levezetni.úgy értem,kb 8 teljes órán keresztül takarítottam.sztem egyéni rekord.mármint,csillog a konyha mint a tücsök valaga és a nappali, és majdnem kész, kivéve az 5 ablakból kettő.és átrendeztem a nappalit.a komód átkerült,helyére növényeket raktam,átraktam kicsit az ülőgarnitúrát.és sütöttem citromos tortát.a vegytiszta és steril konyhában.végül óriási dícséretet kaptam és sok puszit és egész hétvégén semmit nem kell majd keresztberaknom.és anya rendel nekem netről pár új cuccot is,úh minden el van sikálva.
ja és ájulás.rohadtul meleg volt az ablakban lógva.és hiába a légkondi a meleg megcsapott és majdnem lezúgtam a létráról.na az nem lett volna kellemes.
de nem számít.sokat fogok aludni,most meg Vámpírnaplókat nézek.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése