SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 1., csütörtök

kreatív....

a mozi(Nagyfogyatkozás) hiányát ma Alkonyattal kompenzáltam.angolul néztem és minden egyes szavát értettem.ez annak is a jele,h nem csalás és ámítás 80x minimum láttam.illetve jó vagyok angolból.ego*
közben persze vasalni kellett és a rohadt légkonditól,amit muszáj volt elindítanom,különben hőgutát kapok,megfájdult a fejem.de iszonyatosan.hiába feküdtem le kicsit,hiába vettem be egy Nurofent csak nem akart elmúlni.lehet,h nem kellett volna max hangerőn iPodot üvöltetni?
lényeg,h pihenés közben egyszer csak felpattantam, mert nem csak besétált hozzám rég várt múzsám,de egyből kaptam tőle egy hatalmas nyelves csókot.:P minimum.
úh jelentem végre visszakerültek a helyükre a képeim.az egyik falam kb felét képek foglalták el,de én átakartam pakolni,persze annyiban maradtam,h leszedtem és undorító maradt a falam a sok táblagyurmától.és már borzasztóan idegesített.úh elkezdtem visszarakni,de közben kiderült,h a leszedés során eltűnt egy halom kép vagy én nem tudom,de lényeg,h csak az egyik felére volt elég a tervezett felületen.s.o.s. kapcsoltam be a gépem újabb meg újabb képekért,órákat töltöttem iwiw előtt,úh végre sikerült.aztán nyomtatni.aztán kirakni.kb fél órája végeztem.de elszámoltam magam és még kb 10 kép kell.de ehhez már nincs erőm.így is kurva jól néz ki,de mivel az egész egy naaaaaaaaaaaagy szívet ad ki,az egyik fele nagyobb,nem tetszik annyira,úh tényleg pótolnom kell.meg is fogom csinálni valamikor a jövő héten.remélem.és levezetésképp rajzolni fogok.ma vagy holnap.bár holnap mennem kéne Andihoz,h felkészítsem a randijára Danuszival,de már most fáradt vok.viszont ha nem megyek be hozzá,még képes és lemondja.úh meg kell alkudnom valahogy.
na csóóók babák.

ja,majd elfelejtettem,Tesókámnak mirigyláza van.úh a következő legalább egy hétben nem hagyhatja el az ágyat,kb 10 féle gyógyszert kell szednie és teljesen ki van csukva,h bárhova is megy míg az orovs azt nem mondja.naeeeeeeezszíííívás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése