SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 21., szerda

és ezenfelül.

a tegnapi napot anya megfejelte egy minden eddigi csúcsmarhaságával.közölte,h semmi nem érdekli a két kis kurvával kapcsolatban(ez én volnék meg a tesóm)és leszarja,h ki milyen lakásba akar majd költözni,úgyis ő dönt,közös szobában leszünk,mert azt majd hamar megutáljuk és örökre lelépünk.és ezentúl teljesítmény alapú étkeztetés lép életbe.aki csinált valamit aznap(értsd:készre nyalta a kibaszott házat)az kap vacsorát.a kis naív azzal nem számolt,h ő egész nap dolgozik és nincs itthon,viszont a hütő és a konyha nincs lakat alatt.úh ezek mellett max a vacsiról fogunk lemondani,mire ő hazaér.de mindegy.hagytam,had mondja a magáét.és mindezt megfejelte azzal,h ő nem fog ezentúl rólunk gondoskodni.értsd:igaz,h ősztől mindketten suliba járunk így dolgozni nem tudunk ő többé nem ad pénzt a világon semmire.én meg üvöltve követeltem,h akkor azonnal utaljon át a ma még nemlétező számlámra 3 hónapra visszamenő családi pótlékot és akkor innentől kezdve azt én kapom.most itt tartunk.nem beszélünk egymással.nesze bazdmeg család.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése