SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 30., péntek

kurva nagy halom kép egy kibaszott jó buliróóóól.

na babák,Pancsusz nem bírta ki és igen hamar felpakolt egy nagy halom képet.háááát,mit ne mondjak,olyat is találtam,amiről lemaradtam és vagy rajta vagyok,de nagyon nem emléxem,mit keresek ott.
az utánozhatatlan CSIPET-CSAPAT bemutatja: PATYUS SZÜLINAPJA c. produkció végtermékét.

Ildi és Réka.












őszintén mondom,h fogalmam sincs mit keres Benji a háztetején és,hogy került oda.rejtély.









ezen Patyusom van.és Kisevi.megén.na látjátok,erről beszéltem.








pillanatkép.









Niki.akinek tetszik a haja.Kisevi pózol.Ördöggel és Viktorral.








Réka és Zoli.édesek. :*










Bubi és Anikó.ők is édesek.:*








Anikó,Pancsusz ésén.senki ne keverjen martinit sprite-al.azt mind megittam húzásra.







Pancsusz :P Máté :O Zoli :)











Patya és Hozééé Armandóóóó.szexi. :*








Bubi és Benji.ötletem sincs mit esznek.de ekkora átélés mellett biztos,vmi finomat.







"nyald,idd,harapd." a tequilázás alapjai a nagymestertől.vagyis tőlem :D:D







ááááááááááárrrrrrrrhhhhhhhh.








Sebi és Benji.








csatlakozott Patyus is.








Pancsusz a lényeg.gondolom.fogalmam sincs kiknek a segge van az előtérben.







Kisevi nem is odafigyel,Tomika meg alszik.ritka pillanat.











Niki.Lacika.tántalán Kisevi és Tomika,aki vizeet iszik?!jóisten.na ilyet még nem láttam.kiskorúak,takarjátok el a szemeteket :D :P










Patyuuus pusziiiiiii.kishal tőlem van :P mit nyúzott érte :*










Barack és Fanta.Pancsusszal a szerelemgyerekeink.igazából Barackot én szedtem le Pancsuszról és annyira szép szárnya volt,h nem bírtam elengedni.és mikor láttam a falon egy fajtársát,gondoltam párosodhatnak is.megismerkedett Fantával.na utána lett neki is jó buli.sztem Fanta beadta a kulcsot,mert láttam egy falrakent pacát,ott ahol Fantát láttam utoljára. :(

Benji ésTomika.











Benji és Isti,nekem Szőkeeee. :*











Pancsusz és Atis.











csajok befutottak,de még nem fotóképesek :P








Lacika és Atis.nem igazán tudom mit csinálnak,de kell hozzá ropi. :P







Benji és Atis.











Ördög és tesóCaryja. :* nekem csaksimánPintyő.











Benji,Atis és Lacika.











Pancsuuuuusz.








tesóCaryja.Máté,Atis.











tesóCaryja és Máté.











és végül a legfontosabbbbbbb: Patyussssoooooom. szeretlek. :*











na ez jó buli volt.imádtam.nincs mese.nagykrónikás,hétországra szóló,fantasztikus,legjobb.
csináljátok utánunk,ha tudjátok.
csók:A


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése