SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 24., szombat

pasipláza.

munkafelé menet elgondolkodtam a kocsiban.a boltban körül vagyok véve melltartókkal,bugyikkal,fürdőruhákkal.van aki ragaszkodik a push-uphoz,valaki csak merevítőst preferál,valaki csak kosarasat szeretne,legyen csipke,ne legyen,fehér kell,színes,fekete,tangával,nélküle,ne legyen túl feltűnő,de azért ne is takarjon annnyira,nem kéne rá ott az a kötő,stb.stb.általában mindenki megtalálja,amit szeretne.persze nincs két egyforma nő.mégis mindenki a saját maga kedvére variálhatja a szettjeit,legyen az bármi.bemész a plázákba és ha ügyes vagy 1-2 óra leforgása alatt kijössz egy komplett új ruhatárral.
elgondolkodtam,mi lenne,ha lenne egy pasipláza.bemész,és emeleteken keresztül mást nem csinálsz,mint pasikat nézel.szétlennének válogatva,mindenféle szempontok szerint és bármelyik pasiról azt választasz amit akarsz.miután döntöttél csak leadod a rendelést és heteken belül leszállítják.persze az ilyen dolgok,mint hűtlenség,meg haverokkal sörözünk mindennap,meg nem hajtom vissza a wc deszkát alapból kivannak iktatva.mindenkire van 5 év garancia.persze bármikor cserélhető.
eszembe jutott pár srác a múltból,akiért nagyon odavoltam.és elkezdtem sorolni a jó és rossz tulajdonságukat.és kevertem magamnak tökéletes pasit.kellett hozzá mondjuk fél óra,de ha csak ennyit kéne rááldoznom,meg mondjuk minőséggel egyenesen arányos összeget,akkor máris megtenném.
P.nek állati aranyos mosolya van és arcra is az eddigi talán legjobb.testben egyértelműen R. kellene.sportosságában B. lenne az ideális.és,h a mostani Ő-m se maradjon ki,kb minden másban sztem maradok nála.ha kicsit csiszolhatok talán kék szemeket szeretnék.olyat mind R.nek volt( a két R. különbözik)és nem ártana,ha lenne valaki,aki vagy hozzám teljesen hasonló nézeteket vall a különböző sportágak képviselőiről,vagy legyen tűz és víz,de ésszerű keretek között.manchester united drukkerrel továbbra sem óhajtok közösködni.
hát igen.Szandika ábrándjaiból él.vagy ábrándjainak?kb.valami ilyesmi.az a szomorú, h egyesek annnnnnnyira népszerűek(és könnyen kaphatóak bármire), gond nélkül kipróbálnak legalább 100 pasit még 18 éves koruk előtt.minden bűntudat nélkül.na erről már lecsúsztam,de remélem egyszer valaki mégis kompenzál és elvisz ebbe a plázába.mondjuk.

na igen.jóéjt babák
csók:A

2 megjegyzés:

  1. Elképzeltem, csak a beteg agyamban az egész úgy nézett ki, mint egy hentesüzlet. Összeválogathatod különböző testrészekből, méretre vághatod, válogathatsz, és a végén összevarrják Neked...
    Tisztára Mary Shelly- Frankenstein...

    VálaszTörlés
  2. én a romantikus verziót képzeltem el,mint egy játékbolt Barbie részlegét.minden pasi kis dobozkában és állatkertszerűen kilenne írva,h homo sapiens,férfi,23 éves,várható élettartam kb 75 év,származási hely Győr,beszélt nyelvek:magyar,angol,olasz,francia,extra tulajdonságok:művészetkedvelő,tud főzni és táncolni,hűséges,apatípus.

    VálaszTörlés