SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 9., péntek

csak semmi és más semmi.

Bence(a győri és nem tesó exbencéje)megérdeklődte,h miért nem írtam a világon semmit hétfő óta.először is.ott van a twitterem,amin lehet azért látni az életjeleket.értem én h ezek össz 140 karakternyi életjelek,de mostmit meséljek?felkelek dél körül,kajálok,visszafekszek és filmet nézek.vagy olvasok.néha kimászom takarítani itt ott a házban,néha amikor már nem bírom cérnával beiktatok még egy plusz zuhanyzást.egyébként bizisten semmi nem történik itt.mivel nálam a a VB már véget ért,nehezen veszem rá magam mindenféle társas összejövetelekre,ahol egyesek(Patyusom ugyebáááár)nem felejti el emlegetni.igaz megszívta,mert a németek is kiestek,ami után nem tudtam nem énekelni és tequilázni.kis szemetek.
ja és a hétfői bejegyzésem kapcsán felhívott a nagybátyám,h én már mégis mit képzelek,h ilyet írok.nem megyek bele a részletekbe,de mint látjátok még kinn van.és kinn is marad azt garantálom.több okból is.főképp azért amit anya mondott.szerinte én nem lennék Tóth Alexandra ha leszedném.kis híján elsírtam magam,h anya így kiáll értem.
de mindegy.én nem hazudtam.nem rámnézve ciki az egész.
más.
bocs gyerekek,de szomorú hírem van.illetve számomra csupa buli és kaland és Balaton,de nektek nélkülöznötök kell engem.egészen pontosan holnap délelőttől hétfő estig.akkor hazajövök,kimosok pár cuccot és szerda reggel indulok Siófokra,ahonnan nem kerülök elő vasárnapig.jó nekem ugyehogyugye.
na még mielőtt irigykedtek,had mondjam el,h most hétvégén táborba megyek,na jó én nem táborozó vagyok,hanem a tábor vendége,ami ugye nem ugyanaz.de ha belém akartok futni akkor Balatonakaliba keressetek.
amikor majd irigykedhettek az szerda.képeket majd hozok,mert azok nem lesznek Zs-kategóriásak.luxuslakás.9.emelet.Balatonparton.böbőőőőőőő.devárom máááááár.
cuccomat még pakolom,közben torkomszakadtából üvöltöm a pálinkadalt.:D magnacumlaude.
nem sokáig mert kb negyed óra és állítólag lakásnézőbe jönnek.alig várom.:S
na csóóóók babák.
majd jövök hétfőn.



ui:ps.stb.
a döntőben meg hajrá......ő,nem tudom.mindkét csapatban van Liverpool illetőség úh majd eldöntöm,melyik csapatnak szurkolnak helyesebb pasik:P
Bence(pécsi):lassan találd ki,mikor teszed tiszteleted,mert elfogy a nyár,főleg,ha egyik napról a másikra anyáék kitalálnak egy egész heti programot.
ugyanez vonatkozik a másik két Baranya megyei dívának(Nikinek és Reninek):
gyertek csajoooook.

1 megjegyzés: