SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 23., péntek

.

halálra dolgoztam magam.rájöttem,h túl azon,h hájas vagyok és nem vehetem fel azt a ruhát amit szeretnék,még cipőt sem kaphatok,mert 42es lában van és elképzelhetetlenül magas lábfejem.
valaki nagyon utál odafenn.

de mindezzel nem foglalkozom,mert végre ideülhettem és megtudtam, h Bencével egy suliba járunk,azt leszámítva,h ő okos,úh bioszra vették fel a TTK-ra én meg büfészakon vagyok pár utcával arrébb.ja és még mondjuk nem kaptam hivatalos levelet,de tutira kirúgtak a rohadt közgáz miatt.de mindegy.még egyenlőre nem.

na csók babák.

2 megjegyzés:

  1. TTK-s biológiás vagyok. JEEEEEE :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. még én sem kaptam se levelet,se mailt hogy kirúgtak -e vagy sem.nyuszi mikor van egyáltalán tantárgyfelvétel vagy ilyesmi? :D

    VálaszTörlés