SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 4., vasárnap

csak mert megígértem.

Andi és Dani végre randiztak.és állllllati aranyos volt a Dani.állítólag.legalábbis az Andi elvan bűvölve.teljesen.és Dani hazakísérte.pedig két teljesen különböző városrészben laknak.kb 40 perc séta.legalábbis az MSNre fellépés ideje ezt mutatja.de szerinte megérte.teljesen elvagyok én is bűvölve.Dani jó pasi(ezen Andi erőteljesen vigyorog).az Andi meg jó csaj.tudtam én,h ezeket egymásnak teremtették.le a kalappal előttem,tapsvihar és fanfárok,a virágokat a szobámba.újabb kapcsolat születésénél voltam jelen.
MSNezünk és éppen faggatózok.Andi rákvörös és közben a Dani vádliját elemezzük,.merthogy az nagyon szexi.meg ilyesmik.
további csajos dolgokról nem számolok be,hátha Dani erre téved....
de már 9.es korában is tudtam,h egyszer eljön egy ilyen pillanat.szólnom kell az összes csakmiatta folyosón lófráló exosztálytársnak,h beteljesedett a jóslatunk.:D:D
jóéjt
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése