SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 13., kedd

izzóóóóóóóóóóóóóóó.

az a helyzet,h tegnap fél 4kor hazaértem,DE mindenki megdöbbenve állapította meg,h nincs net.értitek?nincs net.apának meg ideje nincs,h órákig keresse a probléma gyökerét.úh,a külvilágtól elzárva,könnyezve,de keményen,mert ezalatt a 2 és fél nap alatt,történt egysmás, kibírtuk.
na de az elejétől.
leértünk és NEM mentünk fürdeni,pedig nagyon vártam és a táborból lehetett látni a vizet.fájt a szívem.fincsi vacsival kompenzáltam,és esti készülődésen vezettem le.végül a csajok itthon maradtak én meg továbbra is hófehéren és hullafáradtan aludtam el.
másnap reggel,hosszú küzdelem a röplabdapálya összereleséért,majd viszonylag rövid ütögetés,mert az energia és a kedv alább hagyott.
irány a strand.víztől 10 méterre és még mindig nem vagyok benn.várom,h akik gyalog jönnek,leérjenek.és ez is megtörtént.benn vagyok a vízben.kurva hideg.elszoktam már attól,h csakúgy ugrok és megyek.ki is jöttem 3 perc után.majd 10 perccel később vissza és onnantól kezdve átmentem a megszokott vizicsibébe.újdonsült barátommal,Fricivel,sosem látott mélységekig elmentünk és a parttól olyan messze voltunk,h oda már a vízibiciklisek sem nagyon.állatira félelmetes volt.de leküzdöttem.és csak beszélgettünk.benn a vízben,órákig.a tűző napon......
jaja.
sztem még életemben nem égtem le ennyire.úgy értem,h tojást lehet rajtam sütni.nem próbáltam,de forrrrrrró vagyok.otthon csak hideg vízben zuhanyozva,gőzöltem tele a fürdőszobát.a hideg víz nem gőzölög.csak rajtam.
aludni?szinte lehetetlen.egyetlen szerencsém,h nagyon sokáig tudtam húzni a lefekvést.merthogy VB döntő.a hollandoknak szurkoltam.és hittem,h nyerni fognak.de mégsem.és bár az ott tartózkodó holland családokon kívül tényleg nem szurkolt senki más nekik,mégiscsakna.állllati szomorú voltam.persze spanyolok.Torres,Reina és akkor még nem beszéltünk az ex és leendő Liverpoolosokról.de akkoris.
aztán séta Fricivel haza.pedig megbeszéltük,h túlesünk a tűzkeresztségen,már ami az estiBalatonfürdőzést illeti.de nem,mert nálam nem volt fürdőruha,plusz millllllllllllllllllllllllió szúnyog volt.az előbbivel nem foglalkoztam volna,de tényleg nem lehet olyan gyorsan levetkőzni és a vízbe bejutni, h az ne legyen bosszantó közben.
mindent egybevetve persze csodálatosan éreztem magam,hiányzott mindenki,de azt hiszem idén nyáron és már nem fogok napra menni.valahogy megoldom.óránként kenem magam mindenféle trutyival, h minél előbb túlessek a foszláson,mert holnap irány Siófok és pénteken bulizni megyünk Tesóval.
na legyetek jóóók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése