SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. július 22., csütörtök

következtetés és kérdés.

ma ismételtem alig éltem.felkeltem,nem kajáltam,ittam kávét,a leszáradt ruhát a vasalnivaló közé raktam,elmosogattam és ennyi.néztem pár filmet.sok film 1 DVD-n.ezzel annyi a gond,h sosem tudod,mi miután jön és elkezdődött a séta a múltba.oké,egyszer már láttam.és tudom,h kb 151szeri nézésre is elsírom magam a Titanicon.ilyen vagyok.ezzel sem lehet másképp.úh már megint iszonyatra bőgtem.utálom a nyarat.mindjárt 21 leszek,nincs pasim,nincs melóm,anyával nem jövök ki,a barátaim nyáron eltűnnek,Bence te meg hiányzol.szóval rám jött az extra magány.
és tettem egy fogadalmat és következtetést.én addig romantikus filmet nem akarok nézni,míg nincs mellettem egy maximum 2 évvel idősebb pasi,aki zöld/kék szemű, szőke hajú,nem manchester united drukker,de mellette kedves és olyannak fogad el amilyen vagyok.pont.mert.kell.
amíg ez nem következik be,addig én nem nézek semmi ilyesmi filmet.
és a kérdés:szerintetek mikor fogok újra ilyen jellegű filmet nézni?
a,soha többé,jobb ha hozzászokom a horrorhoz,mert rám is az vár.
b,előbb semmisül meg a bolygó
c,holnap letérdel elém a bolt közepén(dolgozom)és örök szerelmet és hűséget esküszik,szóval este már mozizunk is.(remélem mindenki vette a lapot az ironizálással)


ja és ma derülnek ki a felvételi pontok meg ki hova kerül meg ilyesmik.mindenkinek szurkolok.persze Bencének a legjobban. :D:D

csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése