SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 25., hétfő

tegnap.

egyfolytába tegnapokról írok,mert olyan kibaszott lusta vagyok aznap írni,h az nem is igaz...pedig aztán tegnap is volt ám műsor...pl délelőtt főztem..currys csirkét,mert Tesó azt imádja én meg Tesót imádom,úh adta magát.kicsit újítottam a receptem,mert olvastam,h gyömbért,meg kókuszt,meg fahéjat is lehet beletenni.hát igen,kurva finom lett.az egész lábossal betermeltük ebédre...aztán meg délután bementünk mekizni. merthogy osztogatják a kis kedvezményes kuponkáikat és hát persze,h nekünk ki kell használni.mondjuk érdekes,mert a mekis kajáért annyira azért nem vagyok oda..jó persze,finom(nak mondható)de ha évekig nem mehetnék be a mekibe,egy jajszó nélkül tűrném,max a vaniliás shake hiányozna.egy idő után...
lényeg,h legyűrtem a bigmacet meg az almás pitének csúfolt hányingerizű pitefélét,és eltökéltem,h ilyet sem eszem soha többet.aztán még ücsörögtünk kicsit vidékibe,mert mittoménmiért ott jobb volt,mint bárhol máshol aztán hazafelé,Patyus közölte,h neki nincs semmi baja basszam meg és mi a faszért nem lehet ezt elsőre megérteni.hát kiakadtam,aztán meg vigyorogva búcsúztunk el,szokás szerint.
de a nap legfontosabb eseménye,akkor is a műkorigála volt.hát gyerekek,attól én padlót fogtam...van pár új kedvenc gálaszámom.pl Kiira Korpi-rendőrcuccban 'táncolt' Beyoncera...
vagy pl Samuel Contesti vadnyugati stílusban előadott kis programja,fergeteg.
és persze ott volt Steph is,aki 'enyhén' depresszív programot mutatott be,olyannyira,h a végén azthittem csoportos öngyilkosságra buzdítja majd a megjelenteket.ehelyett végzett és olyan széles, szépséges mosollyal nézett körbe mindenkire,h az ember ott sírta el magát.illetve én,merthogy mennnnyire jó,h újra versenyez.és még mindig örülök.
de legyek bármekkora áruló,és aljas meg akármi,de NEM Steph gálája tetszett a legjobban.bocsi mindenkitől,aki hitt bennem,de most nem....annyira rosszul éreztem magam attól a programtól.júúúj.nagyon rémes hangulata volt.de,h pont Brian Joubert gálájára mondjam,h a legjobb volt....ezer ördög és pokol.nem szeretem őt.nagyon nem.az egész lénye,meg stílusa meg minden.pocsék,ahogy van..erre fogja magát és képes az Infinityre korizni..hát ez Tesóval a buliszámunk.a másik.ez Tesó kedvenc dala.és mikor felcsendült,na mondom készvége.már akkor imádtam,mikor még csak két métert csúszott...és most is.állati jó...francba..jó ettől még nem szeretem,csak mikrobányit nőtt a szememben.
este pedig Tesóval megnéztük a Szerelem és egyéb katasztrófák c. örök klasszikust.(legalábbis nekem az,mert zseniális film)Tesó először látta és tökre imádta...
és megint nálam alszik...és nem unja...kis PityuPanna.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése