SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 21., csütörtök

életem egyik legjobb napja?????

lehetséges.meló egész jó volt.alig voltak,olvastam kicsit,aztán elfogott az inspiráció,úh boltot dekoráltam...állati volt.5re beállított mReni és Szabi,akiket háááááát passz mikor láttam utoljára...években kell gondolkodnom...beültünk Sohoba...hát két ekkora gyagyást...kéééészenvoltam.rég röhögtem ennyit.megszületett a hét beszólása,miszerint:"nálam nagyobb kupi van,mint Haitin."aztán még mekiztünk kicsit.aztán futás buszra.
majd kissebbfajta sokkot kaptam,mikor megláttam,h Pasi,aki állatira bejövős kategória,de nem Ő,akit nemnevezünknevén ebben a blogban,csak Pasi ott smárol a nőjével a busz előtt.semmi hátsó gondolat,de a csaj az a fajta agyatlan kis ribi,aki a kínaiból,akar kőgazdag misspicsáának kinézni...az a típus,aki rémes és ósdi iskolatáskával mászkál még fél 9kilenckor és 10 éve nem divatos táskába rakja bele a telefonját,meg a pénztárcáját,ami tökéletesen belefér még az iskolatáskájába...deazért berakja...viszketek ettől a típustól...bocsi,itt soksok rosszindulat van...
ettől elkezdtem sírni...buszon.egyedül ülök és folynak a könnyeim.az ablak kétoldalára rajzolt szivecske verhette ki a biztosítékot...így valenttinap közeledtével,ettől már most frászban vagyok....lényeg,h leszálltam és megyek haza,mert az azért éltet,h Műkorcsolya EB van és ma férfi kűr....
na mondom kötelező program.nézem is.Joubert eléggé elcseszte...megis lepődtem.Plujshenko meg egy zseni.én ilyet még nem láttam.millió éve visszavonul,most meg visszatér ÉS Eb-t nyer....tiszta sor.hátra volt még Brezina,aki egy ropppppant édescuki cseh srác,aztán végül......
Stephane Lambiel,vagyis szandika lííblingje.meglátom kitört rajtam egy sikítóroham,frász.elkezdi a kűrt.ront.aztán minden csodálatos.elkezdenek folyni a könnyeim.örömkönnyek.igaziörömkönnyek.ilyen is régen volt.aztán elvágódik a lépéssorban.megjegyzem 5. volt a rövidprogram után.ergo első helyre tök esélytelen,de talán dobogó.a végén már zokogtam.annnnyira csodálatosan földöntúli boldogság szállt meg,h gyakorlatilag istenközeli élményem volt...maga a tudat,h látom őt és versenyez,kit izgat,ha ront,kit izgat,ha nem lesz dobogó sem,itt van és ez mindennél fontosabb.aztán a rövid visszajátszáson már egyszerűen nem bírtam magammal.Tesó elküldött a fenébe.és mikor megláttam,h 160 pontot kap zokogva,taknyomnyálamösszefolyva,síkitok,nevetek,szóval elég furcsa hangokat hallatok és tomboltam.és tudtam mi hiányzott mióta visszavonult 2008 októberében...Ő hiányzott.nagyon.elképesztően nagyon.szerelmes vagyok.nagyonnagyonnagyon.
és ez életem egyik legfantasztikusabb napja...ez tisztasor.
♥♥♥STEPH FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése