SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 7., csütörtök

Szandi ajánlata.

na hát akkor új modul.mert a karácsonyi különkiadást egyszerűen pótolnom kell.úh életbe lép a Szandi ajánlata.minden csütörtökön tervezem megírni és ajánlok egy filmet,könyvet,zenei újdonságot,vagy akármit.

első körben több dolgot is ajánlok,mert megtehetem.itt hívom fel mindenki figyelmét,h bárki ajánlhat akármit.ingyenreklám,ha így tetszik.de egy valamit tartsatok észben,olyat tessék ajánlani,amit ki is próbáltatok.
na szóval.

filmes ajánló: Sherlock Holmes.állítólag ettől feküdt keresztbe most Hollywood.és Brad Pitt minden követ megfog mozgatni,h szerepeljen a második részben.merthogy az alkotók,állítólag már abban gondolkodnak.és h én miért ajánlom?Jude Law miatt,mi másért.

könyvajánló:Darren Shaw-Démonvilág.Esztinél láttam az első részét.de nem adta oda,mert ő is olvasta.és mert nem az övé.de én meg elolvastam az első fejezetet.és tetszett.és a múltkori könyvtári látogatásom során,megláttam és lekaptam a polcról 3 részét.és elolvastam.persze nem sorrendben voltak.frász.úh kénytelen voltam gugli barátom segítségét kérni.és leszedtem őket.és olvasás folyamatban.egyszerűen imádom.baromi jók.bár itt ott kis hányás feljön,olyan undorító,h elképzelni sem tudom az alkotó fantáziáját,de tök mindegy.olvassátok.téllegjóóóó.

és ajánlom a napló vezetését.úgy értem a határidőnaplójét.mert teleírkálod és minden le van írva,ami hasznos,ha egy fáradt nap után elkezded leírni blogba, h miújság,meg napközben is tudod,hova kell futnod éppen.nekem már van 2010re,úh ti is szerezzétek be.én már most sehova nem megyek nélküle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése