SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 4., hétfő

ma.

csak mert Bence már nyaggat.
ma összeraktam egy komplett újságot.laptervezetet.rovatokat,címeket.szerkesztők nevei.szóval kbra mindent.aztán befutott Niki.és csak lehelyeselte,h mindent jól csináltam és előadta mit kell még csinálni.alapítási nyilatkozat és meghívó a szerkesztőknek.persze olyan szerkesztők lesznek,h az életben nem fognak nekem újságot szerkeszteni meg írni.mindegy.vicces és aranyos feladat volt.élveztem.nagyon is.és közben Titával dumáltam,közben visszatértem a fogyókúrás mindennapokba.közben kiderült egy óriási botrány,amitől padlót fogtam,de nem szabad leírni,közben volt még egy kis dráma is Titaa és Bence között,ami persze megint a Bence indokolatlan idiótaságából fakadt.mostmeg megyek,mert még PR-elmélet anyagot nem nyomtattam.és nem tanultam.már nem is fogok,de holnap 3/4 4kor kelek,úh lassan jó lenne magam vízszintesbe rakni.
Reni,neked meg szorítok,és szorítsatok neki ti is mert szüksége van rá.
puszpááááás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése