SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 6., szerda

be és elhavazva.

nem tom,nálatok mi a helyzet,de nálunk masszív 10-15 centis hó mindenhol,amerre a szem ellát.bár innen az ablakomból ez a szembeszomszédig korlátozódik,de állati.hogy én hogy szeretem ezt.mikor mindent beborít a HÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!de vastagon ám.nem foltokban,hanem minden egyazegyben havas.fehér.szép.sznóóláw.♥

és erre keltem.fél 12 felé.jó persze,ezért már Bence szépen le is cseszett,mert ő addigra 3-4 órán volt túl a suliban.először is,én már jártam suliba,13 évig.aztán érettségiztem.aztán most meg megint suliba járok.engedtessék máááá' meg,h néha,ha van rá alkalmam,akkor aludjak is.mert mondjuk meló is van.illetve most nincs,mert vizsgaidőszak van,és munka közben nem tudok tanulni.szóval 12én dolgozom.és ennyi.aztán meg 18ától.mert addigra végzek erre a félévre.

tegnap is vizsgázni voltam.úh sorry,h nem írtam.de a hullafáradt kifejezést teljesen kitöltöttem.mert hát hétfőn volt a viasaton a Pearl Harbor.na ez nálam azt jelenti,h kit izgat mikor van vége,akkor is meg kell nézni.hát ja,eltartott majdnem hajnali 1ig.én meg keltem 3/4 4 kor.szóval mindenki kimatekozhatja mennyit is aludtam.oké,a buszon is aludtam,pedig tanulnom kellett volna.de nem.mondjuk buszon sem lehet ám csak úgy aludni.először is kényelmetlen,másodszor meg ott van egy rakás utas.én meg szuszogok,ha alszom,szóval nem vagyok tök nyugodt,mikor a buszom elbólintok.

lényeg.leérem Pécsre,és ott vastagon hó mindenhol.úh ha náluk éjjel esett,akkor ott kb 20 centi hó van.na most egy alig érezhető irigykedés átfutott rajtam.lényeg,h vizsgáztam PR elméletből és -dobpergés- 5öst kaptam.persze ez annak is köszönhető,h a legkönnyebb tételt húztam.meg annak,h 'véletlenül' az asztalomon maradt az anyag,amiből készültem és tök véletlenül az első oldalon volt ez a tétel.azt nem állítom,h puskáztam,mert ezt az egy tételt tudtam teljesen magamtól is.lényeg,h elmondtam és kérdezett,tök más tételekből is,szóval azt is tudtam,szóval végül is megérdemeltem.hameg nem,akkor ezvan.

hazafelé, állatira fájt a talpam.alig tudtam aludni.bár ez annak is köszönhető,h mellettem a "szerény és visszafogott" kisebbségi házaspár hordozható DVD lejátszón üvöltetett mindenféle mulatós meg cigány gyöngyszemet.én meg max hangerős iPoddal a fülemben is kristálytisztán hallottam,h "összetart a dal minket".az egész busz 1 emberként lélegzett fel,mikor azok ketten leszálltak.de komolyan.

utána meg képtelen voltam elaludni.Székesfehérváron a helyzet egyszerűen már mindent alul múlt.a mellém beülő pár(a hátsó 5ösben ültem) már gyakorlatilag szexelt mellettem.hát még jó,h nem bírtam aludni.minden erőmmel azon voltam,h minél kisebbre menjek össze,h azok ketten elférjenek két ülésen.komolyan mondom,keresztbefeküdtem, mikor Móron leszálltak.kárpótlásul egy naaggggyon helyes pasi ült le mellém Kisbéren...mmint engem kárpótolt.őt gondolom nem,mert keresztbefeküdtem.

aztán mentem táncra.hát senki nem gondolja,h ezek után még táncra is perdültem?mert nagyot téved.szépen elültem a sarokban.elkezdtük az új koreográfiát.legyezővel fogunk táncolni Jennifer Lopez-Que Hisiste c. dalára.hát meg kell mondjam,csoda lesz ha mi ezt megtanuljuk.mert mondjuk 5 perces és a lassú rész azért qrva nehéz,mert lassú és soksoksok kézmozdulatból áll,a gyors meg hirtelen qrva gyors lesz a lassú kaparászás után.szóval most így állunk.legyezőt kell vennem.

aztán hazafelé vettem kilós gyorsfagyasztott sültburit-ahogy Tesó nevezi.sültburi.és mind az egy kilót ki is kellett sütni.mert én mondjuk egész nap alig ettem,és éppen este 9 felé járunk.persze Tesó ette a felét.hát megszenvedtünk vele.nagyobb volt a szemünk mint a szánk.aztán angolozni kellett vele.aztán még dumáltunk is,mert hát ugye majdnem 1 egész napig nem láttam,úh kicsit dumáltunk is,aztán 11 felé lefeküdtem.igaz ma anya felkeltett vmikor,mert kereste a bolt kulcsát a szobámban,de amint kilépett simán aludtam fél 12ig.

most meg miután itt leütöttem a 'Bejegyzés közzététele' gombot,húzok paradicsomos káposztát berántani,mert anya megint levest csinált belőle,olyan híg lett,én meg megyek menteni a menthetőt,aztán meg csinálom a már bekevert pizzás muffint.fincsi lesz.Tita is hazaért,úh éhes is a kisdrágám.lépek is.

pááááááás.
xoxo:Szandi.


ja és miért vagyok elhavazva?látva,h mi mennyiségű tanulnivaló vármég rám a következő vizsgák előtt,már most utálom mindegyik tantárgyat.pedig közgázról még nem is esett szó.de kénytelen leszek tanulni,mert az frankóra ki van csukva,h még éveket töltsek el Pécsen...egy félév még belefér,az valszeg már most el is van intézve,de kettőnél többet nem vagyok hajlandó az életemből annak a városnak áldozni....neméskész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése