SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 18., hétfő

hetiajánló/mamégismilyennapomvolt/megúgyegyébként

heti ajánlóval kezdem...múlt héten felelőtlen voltam és nem a tankönyveket ajánlottam mindenki kezébe,többek közt a magaméba,meg is lett az eredménye...rohadt szocpszichó meg szem.lélek.tan
de mostmár mindezt magasról és messziről...van egy könyvajánlóm...ma olvastam ki és óriási hatással volt rám...de tényleg...mint a gőzhenger...félelmetes volt..
annnyira imádom....olvassátok el...de közben ráébredtem valamire...hogy az én életem rohadtul üres...semmi jövőkép,ami könnyen valóra válhat,semmi mostaztánitthagyomazországot érzés,semmi ilyesmi...belőlem nem lesz semmi vagyány csaj,sem jó pasi szeretője...én semmi ilyesmi nem leszek...mert nem fogom merni majd ezt akarni...és mikor erre rájöttem üres tekintettel és fejjel kullogtam végig Győrön és folyton azon járt az eszem,h a jóbüdösfrancba,de mekkora szánalmas vagyok....aztán rájöttem,h nem,én semmit nem rontottam el akkor....ők ketten rontották el...én csak rosszul reagáltam le...ami szintén rossz,de ezt a világon senki sem tudja jól lereagálni....miért pont én tudtam volna...hiszen nekem nincs jövőképem....
aztán leszálltam a buszról...és mindent beborít a hó...és ahogy sétálok haza látom,h félig letaposva félig nem ott van a hó az úton és életemben nem láttam ilyen szépet...mintha valaki több tonna csillagport szórt elém...az egész út szikrázott,csillogott,mint valami álomban.egy csodás,mesén és álmom túli álomban...aztán tapicskoltam a kocsifeljárón a hóban...és közben esett rám a hó...hogy én ettől mennyire feltudok vidulni...egyből elűztem a kínomat...egy ideig
tesóval dumáltam,vacsi,szokásos,de végre kitakarítottuk a szobámat...ráfért...megint totál bezüllöttünk..illetve lehet h nem ártott volna szennyest kivinni...hasonlók...
de most meg fexek alszok,mert a Patyussal folytatott többnyire egyoldalú társalgás és Reninek kitálalt kőkemény igazság után,most egy évig aludnék ha tehetném....de holnap dolgozom...és ez rossz....nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése