SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 23., szombat

tegnap.

reggel már szarul voltam.alhasigörcs,mindenkitudjamirőlbeszélek:S
de meló van.és Steph második lett,úh maradt egy óriási adag boldogságadag.
készülődök,de már érzem,ez nem lesz egy jó nap.olyan szarelőérzetem volt.
és beteljesült a jóslat.ellenőrök a buszon.kinemszarjalemegvanmindenpapírom c. gondolatok.
ja persze,csakhogy kiderült,h drága Perfekt szakközépiskola idiótái 2008/2009es tanév bélyeget adtak 2009 szeptemberben,és a személyi kártyám(merthogy a rendes diákom még augusztus óta nem érkezett meg)lejárt 1 hete.erre ez az agyatlan kurva,aki ellenőrnek álcázza ostobaságát,fogja magát és nekiáll kekeckedni.hátbazdmeg.két iskolába jár az ember."szabadidejében" meg 9től 5ig dolgozik.tényleges szabadidőmben,meg mondjuk alszom.és slusszanapomnak.de majd biztos betudok menni személyi kártyákat hosszabítgatni,mert nyílván agyatlankámnál ez az első,de nálam sajna nem,mert a Perfekt úgy amúgy 3kor zár...és sajnos nincs 1 órás ebédidőm,h átrohanjak a fél belvároson meg vissza...de ő ezt nem érti meg.végül közölte,h kapok 15 nap haladékot és mutassam be a Volán irodánál az új igazolványt,v valamit,h érvényes és csak 1000 forintot fizessek be...na és le is kellett szállnom a buszról,mert közben beértünk Győrbe...
remegtem az idegességtől,két kávét is megittam Kittinél...aztán meló.alig voltak.de legalább a kirakatdekorációt végre betudtam fejezni.mmint amit majd kirakok,mert kirakni,csak hétfőn tudom...
aztán állatira fájt a hasam.de tényleg.majd belehaltam.kisEvi jött,h akkor most csináljak belőle fullkategóriás bombacsajt.mire ezzel meglettem elis múlt a rohadt hasfájás.és készültünk is.tízre sikerült is kimenni Fortiba.fullon van.együtt a csapat.eszméletlenülmegabrutáljoooo buli.3ra haza is értünk.merthogy kilettünk rakva,záróra,meg minden.de egész zárásig karaokiztunk,hát én Tesót énekelni...húúú,egész életében nem énekelt ennyit összesen,mint tegnap.
LaIslaBonitaláááááw.♥Tesó.♥
aztán fexek-alszok.
ma kb 2 órán keresztül pakoltam a szobámat.ekkora kupi volt.de komolyan.egy teljes szennyeskosárnyi ruhát kellett kivinnem a mosogéphez...többekközt.aztán most meg Édesanyuszival nézünk Üvegtigrist....aztán műkori női kűr.aztán fexek.alszok...ennyit bírok...


ja és feltétlenül ki kell raknom ezt a képet....Steph és az ő ezüstérme...meg egy nagyobb kazal virág...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése