SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 28., csütörtök

amúgy a mai napom izgalmas volt....

mert h hóesésre ébredtem.nem azt mondom,h nem örültem neki,mert kamu lenne,de átfutott az agyamon,h hóesésben nem biztos,h akkora élmény lesz körbemenni a városon...de mire elindultam elállt...
aztán buszról leszállva láttam Őt,akit nem nevezünk nevén ebben a blogban.kisebb fajta sokkot kaptam.esett a hó mire beértünk.....
és megálltunk a zebránál hátranézek és ő néz vissza rám.
azokkal a fergetegesen szépséges szemeivel...amik annyira kékek,h az ember csak úgy eltűnik benne.és még havazik is,és annnnnnnyira jól áll neki a havazás.és atyaúristen...jál áll neki a havazás????micsoda irodalmi sziporka...pffff...de akkor is...minusz 3 fok,zebra az Árkád előtt,amúgy havazik,amúgy megfagyok,de ésamúgy fontos dolgom lenne,de már nem emlékszem,h mi, abban a pillanatban felőlem egy atombombát is dobhattak volna Győrre...én meg megint elvesztem.mint nyáron...ott.Coloban.♥
aztán zöldre váltott a lámpa és hirtelen elmegy mellettem én meg tudatosulok,h Győr 10 óra, és már megy is és csak nézem és remélem nem fázott meg,mert az a pulcsi nem tűnt annnyira vastagnak....
istenem,azok a szemek...
na de lényeg.jött a busz.volániroda.hatalommániás szottyadt vénqrva ügyintéző.agybajt kaptam a 10 perces ott tartózkodásom alatt.egyrészt totál sötét a volt a nő,érvelni nem tud,de melette rosszindulatú és kihaénnem fellengzős faszfej.mindegy 8 napom van rá h befizessem az 1000 forintos bírságom...azt azért sajnálom, h az asztalt nem tudtam ráborítani és a kis pultjából sem tudtam volna kikapni,mert volt vele pár hegyomlás méretű kolléga.
aztán mivel a pannonwokrben csak déltől dolgoznak(micsoda jó állás,megkérdem majd h ott nincs e munka,mert ez a 4 órákat dolgozunk munkamorál nagyon bejönne)
úh megyek be Kittihez.mesélek kicsit és megyek Bea elé.
nagyöröm.egymásbaborulás.aztán irány a Patio.ahol epres tortát ettünk végre.olyat,amire 11.es korunk óta vágyunk és bánat tudja miért..... sosem ettünk.na de most.és dumálunk és állati jó volt végre Beával lenni.az embert teljesen megnyugtatja és feltölti és amúgy is.Bea az Bea.belőle egy van.és überelhetetlen.aztán ide oda mászkáltunk,bemutattam Kittinek,meg Esztinél is voltunk.aztán jött a hidegzuhany.kiderült h GG nem jön bulizni holnap.és a többit már leírtam.
hazafelé végig a könnyeimmel küzdöttem.de mondom csakazért sem,mert mégiscsak.de alig bírtam visszafogni.az a fojtogató érzés,mikor kijönne,de tudod,h most nem lehet.hát igen a tömött buszon nem lehet.aztán mire hazaértem,jól kipanaszkodhattam magam Tesónál és ő is szidta CSK-t meg GGt is,és felsorolt pár használhatatlan de annál jobb érzést keltő megoldást.
aztán beszélgettünk,meg Tesó tanult,én meg kikeltem magamból.de ezt már lehetett olvasni...
aztán főztem egy fincsi hagymakrémlevest.ami nem lett túl krémes,de azért állllati finom lett és abszolút jobban lettem tőle....aztán felmásztam közben MSNre is,Reninek is kiöntöttem a lelkem,meg Bencének is,és nagyon jó volt.Renit újabb kulisszatitkokba avattam be nem éppen szimpla életemből.elmeséltem neki Ő-sztoriját...úh Reni,hivatalosan is ott vagy a legjobb barisok között.
aztán most meg Tesó megint itt alszik a szobájában,mert édeskicsipiciaranyhusibogárkám beteg.vagy az lesz,de cefetül volt délután,eszem a kicsi fülijét...remélem csak vmi nátha és hétfőre megint jól lesz...olyan szomorú,ha Tesó beteg...és amúgy is nagyon féltem.kis 50 kilóját amúgy is elfújja a szél,meg mindig betegeskedik...kész cseppfertőzés-orgia a sulijuk...meg mondjuk a termükben nincs fűtés.se....
de megyek is,mert holnap beadandók várnak még,meg este nagy buli...
Happppy B-Day Kisati!!!!!!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése