SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 8., péntek

és az érzés nem múlt el teljesen....

aki tegnap fenn járt MSNen,tudja,h eléggé kivoltam akadva.mindenféle 'utálok már megint mindenkit' és 'amúgy is bassza meg a tejbecseszett ég is.' na ilyen kedvem volt. és ma is.nem múlt el.nagyon nem.ott kezdődött,h anya felhívott 3/4 5kor h 3/4 6ra jön egy pacák,aki érdeklődik a ház után.értitek?van 1 órám talpig kinyalni a tornádó-cunami-ésatombomba sújtotta szobám a fürdőszobám és mindezt úgy h vágjak hozzá jó pofát.
címeres ökörnek éreztem magam,miközben sikáltam a zuhanykabinajtóm.mert qrvára nem akarok elköltözni,de ha anya füttyent,akkor csinálni kell.a nap 'bazmeg-faktora' kb 3 perc leforgása alatt nulláról 10 millióig szökött fel.de tényleg,annnnyira ideges voltam,h legszívesebben szétromboltam volna az egész házat.
és megjön anya és én nem szólok semmit.inkább megse szólaltam,mert különben tutira a házból is elzavar, úgy elküldöm a jóbüdösfrancba.először is szólt volna korábban,vagy egyáltalán nem is tudom,minek akarja eladni a házát.mikor ő volt az,aki ide kirángatott minket.kiszakítva Győrből és minden ismerősömtől,barátomtól.most itt vannak a barátaim,imádok itt lenni(na jó,csak szeretek)erre most meg megyünk vissza.de meg nem tudja mondani,h miért.olyan idióta indokokkal volt képes előállni,h el se hittem,h a megfontolt és okos anyámat hallom.
szóval tegnap olyan mértékű dackorszakom volt,h erre nem volt példa minimum 4 éve.és akkor a pacák késett 1 órát.és összesen 3 percet töltött a házban.merthogy későn jött és nem zavarna és majd holnap újra jön.vagyis ma.kár,h nem úgy jön,h csak én lennék itthon.egy életre elmenne a kedve a Szigetköztől is.azt garantálom.
mindezek ellenére,még anyának volt egy elképesztő kijelentése.ma bekéne mennem leltározni a boltba.megmondtam,h vannak elmaradt beadandóim,és úgy beszéltük meg,míg vizsgák vannak csak 12én kell dolgoznom.de mennjek mert leltár.hát nem.kurvára nem érek rá.és még ő kér szívességet.mikor tajtékzok a dühtől.képes csak úgy mellékesen beszólni a szoba ajtóból,h holnap 9re bolt.na itt tette be a kiskaput.mert az kurvabiztoshétszentség,h én nem megyek.
és ma reggel felkeltett.kis naív.elkezdtem ugyan készülődni,de mint akinek a fogát húzzák.és el is mentek nélkülem.szóval ennyit anya önkényuralmáról,meg a tervétől,h majd bábuként szórakozik velem.jó később tervezek bemenni,DE könyvtárba megyek.és onnan 2 percre van a bolt,úh esetleg,talán,de nem biztos,benézek.
úh rohadt ideges vagyok.levezetésképpen mondjuk megmostam a hajam.vicces volt,mert előbb befejeztem a sminkelést.de vagyok olyan profi,h ez ne befolyásolja a kettőt.
mostmeg ezt gyorsan le kellett írnom,mert levezette a feszkót.úh minden oké,mostmár.a terápiának vége.

xoxo:Szandi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése