SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 19., kedd

mára csakennyi...

még egy ajánló és mai napom összegezve..
először is melegen(illetve hidegen) ajánlom mindenkinek az éppen pont most is zajló műkorcsolya Európa Bajnokságot,amit a mesés és csodás Tallinból közvetítenek...nézzétek,mert ez a világ egyik legfantasztikusabb sportja...én személy szerint imádom és ha foci nem lenne ez lenne a kedvencem..de sajna ez eléggé szezonális sportesemény,úh így kerül a második helyre...raknám én a szép logóját,de egyszerűen nem találok menthető verziót belőle...sry...
és a napom..hát majdnem kiolvastam megint egy könyvet...félelmetes...mmint,h ilyen tempóban valósítom meg a fogadalmam miszerint hónap/4 könyv..ha így folytatom a heti adag lesz ennyi...imádok olvasni,de ez még nekem is durva...Vass Virágtól gyűröm a Vulévút...izgalmas...és tök irigykedek Szonjára...már a neve is klassz..persze nem annyira mint az enyém...
aztán amúgy ma is dolgoztam,ültem a boltba és páran jól lefárasztottak,páran megőrjítettetek,páran kioktattak,adtam el pár harisnyát...aztán voltam mamánál és kiszúrtam a Tecsóban akciós a panírozott hagymakarika,ami azért fontos,mert hetek óta vágyom rá,de magamnak ugyan megnem csinálnám,mert baromi macerás egyesével bepanírozni minden egyes hagymahéjat...ettől teljesen tűzbe jöttem...aztán sokk: április 1től átveszik a boltot...ami azért szar,mert a nagyreményű szülinapi buli terveimről így még a végén le kell mondanom,de csakazértsem...mert tökre kivan csukva, ha a tavalyi után most ne legyen egy héthatáron túlra is szóló bulim..csipkével,tollakkal,lilával,diszkógömbös tortával...kivancsukva..lesz, készpaszz....
aztán voltam táncolni..hát ez az új koreo...életemben nem voltam még ennyire elveszve...(csak talán,akkor mikor Londonban vesztem el...)összevissza hadonászok a legyezővel,azt sem tudom melyik lábam,melyik kezem,ide rakni,most mi van,befordítani a legyezőt,aztán megint karkörzés...semmi,de semmi nem maradt meg bennem...rémes..holnap is megyek,mert Kittit el kell cipelni,mert magától nem megy...úh végzek 5kor és 6ra megyünk táncolni...úh,megyek fexek,alszok,mert holnap megint kurva korán kelek....sírok..:P
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése