SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. január 13., szerda

éreztem.

bár nagyobb összegeket nem tettem volna rá,de ilyen hét kezdéssel,éreztem,h nem fog minden klappolni.és naná.persze.a hétfői napom csodás kiértékelése után,és Bence "kedves" kioktatása mellett,az a nap úgy volt pocsék,ahogy,leszámítva azt a kb 20 percet,vizsga után...Renivel.az tanulságos volt.és roppppppppant .......szórakoztató...klassz látványelemmel. :D :D :D
de a tegnapi nap...gyerekek,mindent alulmúlt.
eleve vettem be hétfőn két Algopirint,h majd jól kialszom magam,de nem,mert kedden dolgoztam.és keltem negyed 8kor.természetesen a gyógyszer miatt,alig bírtam felkelni.aztán főztem egy kis levest,h majd termoszban elviszem.természetesen felforrt vizet raktam a termoszba és a maradékot a pohártermoszomban raktam,aminek füle van,úh kicsit rajolva vonultam végig a városon.lényeg.kilenc felé kiürült a pohár,és töltöttem a kövi adagot.a nyelvem hegyétől a torkomig leégettem a nyelvem,csodálom,h nem esett ki a számból...tejföllel próbáltam csillapítani a kedélyeket,nulla sikerrel.ebédre salátát rendeltem.mexikói salátát.liternyi salsa szósszal.csipőssel.mákomra egy vevő sem tántorgott be a boltba,különben az a kép fogadja,h sikongatva ugrálok a pult mögött és folyik a nyál a számból,ég a fejem,tök vörös vagyok és legyezem magam...
ezek után jött a lassú és paprikás hangulatú délután.aminek a kárát senki nem szenvedte le,ugyanis egészen pontosan 3 órán keresztül egy teremtett lélek se tette be a lábát a boltba.úh kénytelen voltam országunk csodás alkotmányával mulatni az időt.se.
mert az is idegesített,mert mit szívózik a tanár,a francért nem engedett át elsőre...
aztán elérkezett az 5 óra,zárok.és abban a pillanatban lép be a kedves hölgy,h neki vastag mintás harisnya kell.vett is.elmegy,újra leszámolom a pénzt,majdnem végzek,jön be a következő csaj.h neki zöld meg kék harisnya kell.megvette elment,újra kezdtem az egész számolgatást,átírást a füzetben, mindent,közben lekéstem már egy buszt és közel vagyok a következőhöz is.és erre,nem lett meg a pénz.már bő 3/4 órája zárom azt a rohadt boltot.aztán rájöttem,mit szúrtam el,de már nem akartam újra mindent megszámolni,ott hagytam a francba.és a sétálóutca közepén lévő 'csónakos pasi' szobornál jöttem rá,h ahogy csörtettem ki a boltból fenn akadt egy pár fehér lábszárvédő a táskámra.és senki nem szólt.egy ember se.én meg már reszkettem az idegességtől.és persze lekéstem a buszt.úh már végül táncra sem mentem el,mert már a pokolba kívántam mindenkit.aztán otthon minden egyes mozdulatomhoz hozzáfűztem egy igen cifra káromkodást.
de,h egyetlen jót is említsek.Titabencéje,végre felrakta a korban is megfelelő iTunest a gépemre és végre kitakaríthattam a kis bébimet,mert még tavaly volt utoljára rend szerencsétlenem és már zavart pl a karácsonyi zene mappa.
ma meg kelhettem tök korán,mert ugye a tegnapi elszúrt kasszát helyre kell hozni,úh jöhettem be nyitásra.és próbáltam utána pénztárcát venni,de ez sem sikerült,úh végül a Bijou Brigitteben vigasztaltam magam új hajgumival és csillagos csattal.ami a Titáé lesz.sztem.mert gyűjti őket.
most meg állhatok neki tanulni a holnapra,ami rohadt szar lesz,hetem legrosszabja,kb....3 vizsga.és akkor lenn kell aludnom Pécsen...amitől már most totál rosszul vagyok.de tényleg.Frász!!!Legyen már vége ennek a rohadt hétnek.ja és Beától meg klassz lenne ha esetleg nem jönne neki közbe semmi szombatig,mert a seggét szétrúgom,ha nem jön ki.azt garantálom.
hosszú lett,sorry.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése