SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 7., vasárnap

Vertigo

tegnap nagyonnagyonnagyon nehezen vettem magam rá,arra,h kimozduljak az én kis ágyikómból és egy komplett sporttáskányi sminkcuccal,ruhákkal,kencékkel meg egyebekkel útnak induljak,a csöppet sem ideális időjárást 'élvezve', mamámhoz,majd Esztihez,akivel ugye megyünk bulizni.de mégis.hősvagyok.pár unalmasnak tűnő fáradt,hagyjmégmindigalszom pillanat múlva elindultunk piát venni.egy egész üveg tequila 3 lányra.ja mert Petra,Eszti tesója is jön.aztán én kb 1 óra alatt 80%os állapotba hoztam magam.egyéni rekord.gratSzandi.aztán újabb végtelennek tűnő órák és nagyadag tequilák után sikerült útnak indulni,úgy 11 fele.hát Vertigo.mit ne mondjak szép hely.úgy értem kibaszottul igényes.ehhez meg hozzájön az odaillő társaság.elitista,sznob,nagyképű szexháziállatnak öltöző hölgyek(merthogy egyikmásik min. 30 éves létére volt egyszálsemmiben)és kedves férfiaik,akik attól még nem felejtenek el letaperolni,és le se szarják h ott tekereg a nőjük.két terem.egyikben teljesen okés zene,amire simán tudok bulizni,másik terem,amire simán nem,mert utálom,ha egy zenében nincs szöveg.és h ez megy 1 órán keresztül.egy idő után idegesítő.plusz el sem tudtam magam engedni(jósok tequila ellenére sem),mert állati sokan voltak,meg minden és egyszerűen nem jött be ez az egész.különteremben viszont magamra találtam,meg más is rámtalált,és gyakorolhattam az illedelmes lerázást angol nyelven,merthogy a srác nem beszél más nyelven.érdekes volt.
aztán.kb negyed 4kor indultunk haza.hát mire átértünk a hídon(pedig nem nagy hídról van szó)gyakorlatilag annyira sem éreztem az arcom,h fázik.semmit nem éreztem.qrvahideg volt.leparkoltunk az éjjelnappaliba,reggeliztünk(azt most hagyjuk,h chipset,krémessel)aztán végül 3/4 5kor feküdtem le.hát összegezve az eseményeket,az tökre kivan csukva,h én mégegyszer oda elmegyek,mert elájulva abszolút nem voltam,emléknek jó lesz,de ez nem az én világom.hátennyi.
Csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése