SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 14., vasárnap

utálom ezt a napot.

megígértem,h nem lesznek előítéleteim a nappal kapcsolatban,de akkor is szar.tegnap ugyan kimentem,h majd bulizok,de kb másfél óra után rájöttem,h nem kínzom magam,egyrészt,mert Ancsi bár jobban van állítólag,de attól még nagyon aggódom érte,másrészt meg semmi kedvem nem volt,plusz Patya is bunkó volt.plusz buszon ott volt Ő,akit nem nevezünk nevén.és megvilágosodtam vele kapcsolatban.is.mintegy jelezvén,h holnap télleg fetrengeni fogok az önsajnálatban.hát ma ugyan még nem hentergek,mert Anyuci fél 8kor felkeltett,h majd most sminkeljem ki arra a kibaszott divatbemutatóra,amire megy és két hete készül rá.de ami késik nem múlik.de neki kellett állnom főzni,mivel anyuci ugye nincs itthon.úh a mai menü: csülökcsontból főzött húsleves,aztán sörben pácolt csülök,végül pedig talán keksztekercs,ha jó kedvem van,de nincs:P én vettem magamnak egy 2 littyós fagyit,úh én megoldom magam.állati fáradt vagyok.és akkor ma van a nagy V betűs "ünnep".amit Tesó és Titabencéje lelkesen ünnepelnek is.és bár délutánra szerveztem egy "belépés csak szingliknek!" Valentinnapi önsajnáló klubot,tartok tőle,h az összesen meghívott 3 ember(nincs több)nem biztos h eljön.mindegy.talán még jobb is lesz.mert nemtudom.jobban kijön majd a bőgés,ami elkerülhetetlennek látszik.én meg majd a könnyeimet sültkrumpliba és fagyiba fogom folytani,amit meg fogok bánni,mert tökre nem passzol bele a fogyókúrámba,de most leszarom.plusz vasárnap van.és a feledik szülinapom.ugye.ÓÓÓÓÓTEBÁÁÁNAT!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése