SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 14., vasárnap

megettem kb 1 kiló sültkrumplit.a két liter fagyit is.3 zacskó popcornt.és az a helyzet,h kicsivel még szarabbul is érzem magam,pedig reméltem,h majd ettől jobb kedvem lesz.végtére is ezért vettem.hová fajul ez a rohadt világ,ha már a kajálás sem boldogítja az embert????menten megőrülök.és töménytelen menyiségűt bőgtem.először Hideghegy,aztán Igazából szerelem,most vmi nemtomi a TV2n,közben meghallgattam Sealtől a Love's Divine-t és aztán kb még vagy 50 romantikus szöszmörgést.és most mindjárt megfulladok a könnyeimbe.mert amúgy Anyuci nem jön haza ma este.és mert senki nem jött el az önsajnáló klubba.jó csak 3 embert vártam.de köztük Patyusomat is,akitől azért nem azt vártam,h felhív 3 órával a tervezett kezdés után és közli,h nem jön ésmeg sem kérdezi amúgy mibajom.ordítani tudnék,ha ez bárkit is érdekel,klassz lenne ha jelezné.tudom,h én akartam magányosan szenvedni-hamár eccer ünnepelni nem lehet-de attól még nem azt akartam mondani,h mindenki TÉNYLEG hagyjon a francba.legyen már holnap.úgyakarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése