SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 4., csütörtök

új dizájn is lett.

annyira meginspirált ez az új cím,h rögtön át is dizájnoltam az utolsó betűig mindent.először mindent feketében és pinkben képzeltem el,de rájöttem,h ami feketeéspink az nálam lilaésszürke.szóval mindenki gyönyörködjön kedvére.nekem nagyon tetszik.a bejegyzések színeivel nem akarok mit kezdeni,sokáig tartana,mindent ehhez formázni,nyeljétek le,h nem passzol.előbb utóbb,úgyis lekopnak az első oldalról...
remélem mindenkinek nagyon-nagyon tetszik.ha nem,akkor nyugodtan lehet panaszkodni.
én viszont totál elememben vagyok(még annak ellenére is,h Patyusom holnap nem tud jönni bulizni)és pörgök és bárcsak péntek lenne és mennék már.szombaton meg unokatesóval megyek Vertigóba,elvileg.remélem a helyszín módosul.de ha nem, az sem izgat.állati nagyot lendített rajtam ez a cím,meg minden,meg végre sikerült kialudnom magam és majdnem dél volt mire feltápászkodtam a hentergésemből...szóval minden vidám és okés.
mégegyszer hatalmas puszi Samu,imádom a blogom új címét
Csók:A

2 megjegyzés:

  1. Jaaaaajj, de örülök!!! Jól bele trafáltam :) Juhúúú! éljen, EZAZZ! :D :D :D Wááá :D Dejóóó :) Örülök nagyon, hogy tetszik, és hogy ennyire illik hozzád :) Pusszi (L)

    VálaszTörlés
  2. remélem az új dizájnnal sincs gondod...igyekeztem az új címhez méltón összehozni a dolgokat...keriapussss:D(L)

    VálaszTörlés