SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 28., vasárnap

naigen.

tegnap reggel csörög anya,h akkor este ugye farsang,és ugye tudom már,h mit veszek fel.mondom ja így a pécsi suli foteljéből csak tudom,persze.tiszta sor.hazaérek 8ra és más vágyam sincs,mint beöltözni a tervezett háremhölgynek.ésmégis.semmit nem aludtam a buszon.és az éjszaka Pécsen sem volt vmi szívderítő a szélvihar miatt,félóránként keltem és vártam h rám szakadjon az egész kibaszott hotel.ami nem történt meg,de aludni attól még nem lehetett.a suli elment,egész okés óra volt,pedig arra számítottam,h halálra unom magam és tervezgettem,h be sem megyek.De Reninek meg megígértem,h élménybeszámolok Samuról.
lényeg,h hazaértem,nagy nehezen átöltöztem elmentünk farsangolni anyával.egész okés volt.mondjuk annnnnnnnnyira álmos voltam,h a végén a pia miatt már azt sem tudtam mivan.egyszerűen muszály volt innom.soksoksok tequilát.és persze Kittikétől meg nem győztem bocsánatot kérni,bár nem tudom felfogott e bármit belőle.segond.
lényeg,h a péntek délutáni tequila elhalasztása gyorsan be lett pótolva és qrvára kellett.állatiszar volt az előző hét.leszámítva azt a pár órát péntek este.
most meg egész nap próbálom magam összehozni.de vmi nem jó.
majd.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése