SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 13., szombat

Vancouver.

nyílván feltűnt,h eltűnt a számláló.hát ennek az a fantasztikus oka van,h végre ELKEZDŐDÖTT a téli olimpia.erre várok,hát igen 4 éve.hogy én mennyire imádom.eleve jobban szeretem a telet,mint a nyarat.aztánmeg a téli olimpiáról mindig vmi jó jut eszembe.a nyári olimpiák mostanság a rongyrázásról szólnak.sztem.mindenki megfeszíti magát és a másikon átgázolva, doppingolva,küzd az éremért.de minek.a fanatikus sportbuzikon kívül senki nem fog rájuk sem emlékezni mondjuk 50 év múlva.itt meg valahogy érzed,h igen bár ez is a legnagyobb elismerés,amit téli sportot űző ember kaphat,de mégis érzed,h itt azért nemcsak arról van szó,h mennyire kell az az érem.ide az emberek nem feltétlen ezért jönnek.a kommentátorsrác is vmi ilyesmit mondott.és tök igaza van.és annyira muris látni,h milyen országok jönnek.akik a nyári olimpiákon szárnyalnak,lehet h itt teljesen sansztalanok.pl a portugál delegáció jó ha számoltam 5 főt számlál.vagy pl Jamaica.mindenki látta a jamaicai bobcsapatról szóló filmet.nekem is rögtön az jutott eszembe,mikor megláttam a 4 pasast.meg jönnek olyan afrikai országokból,h Ghána,Szenegál.akik nyáron akár visznek mindent,mert jó futóik vannak.vagy mert jó a focijuk.itt meg olyan furán hatnak.mondjuk jót röhögtem a bermudaiakon,mert most is bermudában jöttek és oké,h 10 fok van Vancouverben,meg ez volt az első fedett pályás megnyitó,akkor is mindenki tökig begombolva,sál,sapka,kesztyű,láccikalehelet,ők meg piros gatyában.
sajnos meg kell említenem egy szomorú tényezőt is.a grúz küldöttség egyik sportolója,aki szánkózásban volt érdekelt,sajnos pénteken elhunyt egy gyakorlás alkalmával.A grúz delegáció,ettől függetlenül elindult a játékokon mivel "igyekeznek hű maradni a játékok szelleméhez."
magyar delegációnk mind a 16 tagja is látható volt,zászlónkat Sebestyén Juli vitte,aki mint mindenki jól tudja műkorcsolyában lesz-sajnos utoljára-érdekelt.a lenti ábra is mutatja.:P

aztán a látványos ceremónia végeztével fel is jöttem netre,mert rögtön tudnom kellett mikor is láthatom a műkori versenyeket.
ha valakit érdekel(de ha nem akkor is):
páros rövid: febr14 02:00
páros szabad: febr15 03:45
férfi rövid: febr16 01:30
férfi szabad: febr18 02:00
jégtánc rövid: febr19 01:45
jégtánc szabad: febr21 01:30
női rövid: febr23 01:30
női szabad: febr25 04:00
gála ismétlés: febr28 08:25
olimpia záróünnepség febr29 02:30
értelemszerűen mindennek lesz ismétlése,mert max a férfi szabadra vagyok hajlandó ennyire korán felkelni,mintegy edzek a márciusi Oscar gálára,amikor is majd le se fexek.
na remélem mindenki tapadni fog,mert velem másról nem nagyon lehet majd beszélni.ha valakit érdekel más is(mint pl engem) akkor látogassa meg az eurosport honlapját.


és mivel ilyen képet is kaptam hála égnek,még ezzel kiegészítem.mivel nekem mindig van egy másik országom is,aki kedvenc,hát télen mindig Svájc az.nyári olimpiákon nem egyértelmű,de télen Svájc.hát igazából Steph miatt.és mivel ő vitte a svájci zászlót,nem bírom kihagyni ezt a képet.és a versenyre pedig
ALLLEZ-ALLLEZ STEEEEPH!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése