SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 10., szerda

közeleg.

igen.közeleg a vasárnap.a nagy V-betűs ünnep.ami mondjuk nem is ünnep.nem megyek bele,h mi a sztorija,kinek köszönhető,miért és mikortól ünnepeljük,mert leszarom és mert undorító az egész.és nem arról van szó,h melyik táborban vagyok.mindig is utáltam.és most megint itt van.február 14.és nem lehet kikerülni.minden egyes papírbolt,virágbolt,édességbolt,kirakat,még a saját boltunkban is,hirdeti,h vasárnap van 14.e.és egyszerűen rosszul vagyok.
és mondok valami méginkább elkeserítőt(mmint engem állatira bosszant és bánt)azt hiszem most életemben először irigykedek is.és ez állati ciki.főleg azért,mert még itt is kiteregetem.de ezzel előre szólok mindenkinek,h mire számítson tőlem a következő napokban,ha véletlenül összefutunk.ölök,gyerekek,ölök.
mindig tök feszkós nap ez,és tartom valószínűnek,h megint az lesz a forgatókönyv,mint mindig:fagyiba fojtom a zokogásom,amiket a csöpögősnél csöpögősebb ás nyálasabbnál,nyálasabb, romantikus filmek idéznek majd elő.és,már most előre undorodom magamtól,mert minden évben megesküszöm,h jövőre majd röhögök az egészen VAGY(és ez jobban tetszene)bepasizok,de nem.most sem.és csak szenvedek és szenvedek,mert ha mindez nem lenne elég az én szeretetre annnnnyira éhes lelkemnek,február 14 eszembe jutattja,h pontosan félév és egy évvel idősebb vagyok.igen.utálok öregedni.aznap meg pláne.
remélem 13án megnyílik alattam a föld és meghalok,majd 15én minden ugyanolyan lesz,mint máskor.és csak azért leszek morcos,mert attól még öregszem....FRÁSZ!!!!

6 megjegyzés:

  1. Azért tán nem fogsz majd megharagudni rám, ha boldog Valentin-napot kívánok majd, és küldök egy csöpögős virtuális képeslapot :)

    VálaszTörlés
  2. nem,dehogyis...de kb Te vagy az egyetlen..más ne is próbálkozzon...:)

    VálaszTörlés
  3. ne önmarcangolj... :) szeriszeri

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlenül csak annyit tudok mondani: Ugyan, miért engeded, hogy egy nyüves napja az évnek elrontsa egy egész hetedet? Biztos, hogy megéri, illetve van ennyi erő egyetlen napban, hogy tönkrevágja a kedved? És ezt TE miért hagyod? És miért határozod el előre, hogy milyen lesz az a nap? Oltári nagy közhely, de tényleg rajtad múlik, milyen lesz a napod.
    A fagyi amúgy jó. És csöpögős-nyálas filmek is kellenek néha. Sírni is lehet rajtuk olykor.
    Hja és bárhogy próbálsz is öregedni, én MINDIG öregebb leszek nálad, és ez vigasztaljon: valaki mindig öregebb nálad! Meg különben is, egy idő után az "öregedés" szó helyett használd az "érés"-t, és egyből kedvesebbnek hangzik. Én így, a 30 felé közeledve, már nem öregszem, csak érik a szépségem... Arról meg, hogy ez mivel társul, kérdezd meg Samut. ;) Még mindig simán átugrálnék vele a 2*2 sávos úttesten a rendőrök előtt, bár most már a pocakom akadályozna egy kicsit. :)

    Bocs, hogy belekotyogtam, és ha tudálékos voltam. Bodzafát, kék eget, rajta bodros felleget!
    Egy másik augusztusi Oroszlán ;)

    VálaszTörlés
  5. akkor vegyük úgy,h önsajnálatban hentergek majd vasárnap és utána hetekig nem...vagy talán hónapokig...:P
    kösziii a bölcseségeket és útmutatást:D:D

    VálaszTörlés