SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 10., szerda

eclipse.

jelentem kiolvastam.oké,olvastam kalózfordításban,meg angolul is nekifutottam,de most rendesen sikerült elolvasni.hát öregem,nem hiába ez a kedvencem a 4 könyv közül.egyszerűen zseniális.továbbmegyek ilyen kurva jó könyvet rég olvastam.vagy nem is olvastam.valami ilyesmi.imádom.örök szerelem.és türelmetlenül várom a júniust,mert ezt filmen végignézni...atyaisten.remélem az a csók Bella és Jacob között legalább századannyira jól meglesz csinálva,mint ahogy le van írva,mert ha nem.....
és már előre félek Bence haragjától,de sajnos(vagynem) átcsúsztam Team Edwardból Team Svájcba...és örülök,h ott vagyok...bírom ezt a Jacob gyereket...persze a végén Bellához hasonlóan én is Edwardot választom,de azért mostmár eljutottam addig,h sajnálom azért,h mégse ő lett a befutó,mert ugyan kezdetben háborogtam volna egy kicsit,akkor is megbékélek a végén,mert nekem is legalább ilyen nehéz lett volna döntenem.persze értem nem harcol sem vámpír,sem vérfarkas,de még csak két ember sem.meg egy se.ami felett érzett határtalan bánatom,mármár elviselhetetlenebb,mint az a vegetatív időszak,amit Bella élt át a második könyvben.borzalom az egész.szóval facér pasik,ITT VAGYOOOK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése