SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 4., csütörtök

újcím.

időközben feltűnt,h már megis kaptam az új címet.elájulokmenten.állatijólett.pontosan ilyet akartam.szóhoz sem jutok,nagyon tetszik.igazán és komolyan.mikor megláttam,köpninyelni nem tudtam és átfutott millió dolog az agyamon,olyan elsőszerelem-félefajta érzés.tudjátok.
na szóval, Egyszarvú a Central Parkban.
hihetetlen,mennyire megragadja a lényeget.mert már én is gondoltam rá,h amolyan egyszarvúként funkcionálok.de ezt még senkinek nem mondtam.most viszont,h Samu kimondta,hát elmondom.
akkor jött ez az egyszervú dolog,mikor kb 1 éve hallgattam meg először Loreena McKenitt-től a Last Unicorn c. dalt. és nem arról van szó,h én majd túlélem az apokalipszist és a világ arcába nevetek,hanem arról,h az egyszarvú egy mesebeli lény.egy mesehős,ha úgy tetszik.mindenki tudja,h egy időben MSNemre ez volt kiírva,h Puszkó,a rockstar,aki mesehős is.szóval.egyszarvú. jó,oké minden ember különleges,akár minden ember lehetne az is.csakhogy.azt is mindenki tudja,h én nem vagyok átlagos.méreteimet tekintve sem,ami nem zavar,általában.de, már nem olyan, mint a többi.aztán meg ez a naívságom,de mégis határozott vagyok,makacs,önfejű,magabiztos,de közben meg nagyon szelíd,megközelíthetetlen,mindaddig,míg meg nem engedem.optimista,de végeredményben a legnagyobb kételkedő a földön.ellentétek egész sorát tudom felsorolni magamban,magamról.
szóval ennyi erővel simán tudom magamról,h egyszarvú vagyok,valahol mélyen legbelül.
és Central Park.imádom NY-ot.ez tiszta.és a Central Park az a hely,ahol minden összejöhet,sztem.pont,mint az életben.mennyisok filmet láttam már,amiben a Central Park is ott volt.és mennyire meghatározóan volt ott,lehet sokaknak fel sem tűnik,de mégis.Barátságok,szerelmek,szakítások,gyilkosságok,minden megtörténik ott,pont,mint az életben.És egy egyszarvú ott,abban a hatalmas Parkban.fantasztikus.imádom.
annnyira köszönöm....
szóval új cím.
kinek hogy tetszik?????
Csók:A(főleg Neked,Samu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése