SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. február 17., szerda

mégegylista.

nem bírom ki,úh csinálok egy top 10 Britney listát.miért pont éppen hogy Britney???talán azért,mert debütálása óta rajongok érte...ne vessetek meg,ne húzzátok fel a szemöldökötöket és ne higyjétek,h csak megártott a 3 perce elfogyasztott későestijoghurt.én TÉNYLEG nagyon szeretem Britneyt.és körömrágva figyeltem,mikor terhes lett a táncosától,meg mikor borotvával tolta le a haját.ésegyebek.nosztalgiázva tekintek vissza arra az időszakra,mikor mindenki hitt bene,h tényleg szűz és annyira klasszak voltak azok a dalok.jóég.aztán felnőtt,smárolt Madonnával és elindult a lejtőn(bár gondolom ebben nem játszott közbe ez a kis alakitásuk)lényeg,h listázok és ha valaki kiváncsi más listákra is,írja meg kommentben kit akar lelistáztatni,vagy írjon saját listát és kirarom.
1.Toxic.nagyonklasszimádom.
2.Ooops,i did it again.annnnyira szerettem volna,ha az én hajam is egyszer úgy lesz belőve,mint neki abban a klipben.azóta is irigykedem.
3.Circus.ezt a szövege miatt.
4.baby one more time.ez a klip miatt.
5.i'm slave 4 u.ezt a fergeteges tánc miatt,plusz az eszméletlen ruci miatt.
6.Three.- four,on the floor??
7.Everytime.mert kell egy ilyen is.
8.Crazy.melissajoanhart miatt.
9.Womanizer.mert annnyira mesésen néz ki pincérnőként,vörös hajjal.
10.Lucky.mert csillámport szór szerteszéjjel.remélem örökre így marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése