SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 28., kedd

pár tény.

én szeretem Őt.Ő nem tudja,de hamarosan................folyt.köv.
ma sikítva röhögtem,mikor a szalmonelláról beszélt a tanár és a tisztító eljárások közben(mert ugye a tojást hipóoldatozni kell) benyögte valaki,h itassunk hipót a tyúkkal.
egymás után 3 nap végződött brutál fejfájással.én gyanakszom az osztályteremben beszorult borzasztó(és sajnos büdös is)levegőre.
a könyvtárba 1 hetes késés 2000 forintba fáj.
találkoztam LegeslegBeával.nyakába borultam a könyvtárban és tudtam,vééééééééégre.
Tesónak az a furcsa elképzelése támadt,h az teljesen rendben van,ha ő nincs itthon fél 10kor este.
soksoksok hónap félreértése,és dolgok nem tisztázása oda vezethet,h az az ember aki egykor a legjobb barátod volt,ma képtelen arra,h megmaradjon veled egy légtérbe.sosemleszmárarégiéseznagyonfáj.
soha nem voltam 'őrülten szerelmes' G.G.be.sőt sehogysenem.előbb mondtam volna,h bátyámként szeretem.
Fanni:ha erre jársz,írj nyugodtan,lehet.
a kacsa hápogása nem visszahangzik.
csókbabák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése