SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 15., szerda

apokalipszist de MOST RÖGTÖN!!!!

már nekem van elegem abból,h panaszkodok,h hova kerültem(tudjátok az iskolának álcázott elmegyógyintézet)de ma már a harmadik óra után apokalipszisért kiáltottam.nem hazamenni,nem túlélni a napot....áááá,én már nem finomkodok,én az APOKALIPSZIST akarom,de most rögtön.nem elég,h mindenen hangosan röhögnek,h mindenhez képesek roppant elmésen hozzászólni és akkor megint röhögnek,és mondjuk az óra első 10 percében a tanár meg sem szólal,mert minek,mert az iskola túlfelén is hallod,h nálunk mi folyik.ezenfelül,van büdösfiunk is,aki mellett nem lehet megmaradni.ma lefújták AXE-al és fél óra múlva ugyanolyan szaga volt.kárba ment fél doboz AXE.szegény Krisztián hiába áldozta be.de azért a düdösfiút is sajnálom.ott ül,egész nap meg sem szólal,senki nem szól hozzá,max elküldi valaki fürdeni,v ilyesmik,de amúgy csoda,ha nem rendez majd mészárlást majd 12. végén.és akkor görcsöl a hasam,ésakkor hányigerem van és akkor fáj a fejem,kapok rá gyógyszert,DE NEM HASZNÁL,mert az osztály artikulálatlanul üvölt.még a hetedik órában IS.holnap meló.véééééééégreeeeeeee.bár elöntött a takony és fáj a fülem meg a fejem,meg ilyesmik,úh még nem tudom megérem e a holnapot.ha mégsem,akkor mindenkit nagyon szeretek,az iPodom Bencére hagyom,mindenmást Tesóra.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése