SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 19., vasárnap

cím nélkül

pénteken egész nap aludtam.szabadnapos voltam.nemtéma.szombaton csak azért vánszorogtam be dolgozni,mert nem voltam lázas.kb 5 percig tápászkodtam az ágyból.és fájt a nyakam.a fejem.de kit izgat.még ki sem fújtam magam,máris a hűtőket kell kipakolnom és kitakarítanom.aha köszikeeeee.
aztán dél körül átküldtek a másik konyhába,h segítsek csinálni 230 db szendvicset és csináljunk kis csomagokat 3 különböző szendviccsel,csokival,almával,dobozos üdítővel.3an csináltuk kb 4 órán keresztül.de aztán hazajöttem.és aludtam.véééégre.de este naaaaaaaaagybuli.Isti-Benji 18. szülinapja.eddig az év bulija.minimum.annnnyira adtuk,h nemigaz.őrült egy este volt.aztán sokkot kaptam.Andi és Patya?!második felvonás.nem tudom,h lesz e hozzá türelmem és minden.az első sem volt sámli.annak ellenére,h 2008 májusban szakítottak,azóta is fel-felmerül,h újrakezdenék,de csak elméleti síkon,amúgy meg Andi szerint Patya egy seggfej,Patya meg nemtudja mit akar.azóta sem.és most meg ott smárolnak a sarokban.neszebazdmeg.mikor hazazuhantunk fél 5 körül még Andi lesokkolt azzal a dologgal,amiről nem beszélünk.aztán anya hús klopfol én megébredek,de délben kitápászkodok az ágyból,körülnézek,zombimódnézekki.aztán újabb exosztálytársamról derült ki fészbúkról,h házas.aztán elmentünk mozizni.Hétmérföldes szerelem.imádom Justin Longot.aztán Pancsusszal haza.mit ne mondjak Pancsi tök jól vezet és simán felhangosítja nekem a LinkinParktól a Breakingthehabitot és hagyja h végigüvöltsem telitorokból.persze sztem csak azért,h elhalgassam azt az aprócska dolgot, ' NA?' ugyebár. :P és hát Pancsusz nem tud parkolni.kicsit sem.úh egy szimpatikus pasas odajött hozzánk és a cigijét a kezembe nyomva bepréselte magát a volán mögé és beparkolt.de erről sssssh.
mostmeg Armageddont nézek elemzem Patrikkal(aki húúú)és valami nagyon rossz dolgot tettem.Andi-Patyát elmondani Danikának????jóisten.nemtudta.ezt nagyon elbasztam.francba belém.meg az Andiba,h elfelejtette említeni az állítólagos sírigtartójóbarátnak,h mivan.mert Danika sajnos nem így gondolja.szóval a barátság részét.francba.én barom.
szóval csak a szokásos.
csók babák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése