SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 16., csütörtök

csalódtam.

épp az egészségügyben.ma ők voltak sorosak.a Győrladamér községhez kirendelt háziorvos egy óriási pöcsfej,szégyen rá és basszameg.óriási huzavona megy vele,közben a sulival is,tanácskozok az o.fővel,tanácstalan mindenki az orvos meg azt hitte megváltja a világot,csak míg én előadtam a problémámat(apró adminisztratív kukacoskodás)és utána közöltem,h amúgy tegnap egész nap fájt a fejem,ugye plusz este csatlakozott a fülem is,szóval ma reggel nagyon nem voltam jól.ezt megfejelte a nulla alvásmennyiség.de ezzel nem kell törődni.velem kell veszekedni(aki amúgy esőben gyalogolt 25 percet az orvosi rendelőig,alig aludt és mindent utál,ami él és mozog)és magasról szarni rá,h fáj a fülem.úgy jöttem el az orvostól,h ő meg sem említette a fülem.a székéből föl sem kelt.ne adja ég,de mivan ha holnapra leszakad a fülem?mert most épp ennyire fáj.vettem be gyógyszert,várom,h elmúljon,de ez a szemét dög meg úgy beszélt velem,mintha hazudnék,meg valami morbid és beteges hobbim volna orvosirendelőbe járni.aha.persze.annyit tett hozzá,ha rosszabb lesz mennjek a fül-orr gégészetre.ő egy napos problémára nem ír fel fülcseppet,meg semmit.értem.dögöljek meg.erre megy ki a játék.azért megyek orvoshoz,h kezdjen velem valamit.akkor megyek,ha valami probléma van.legközelebb kedden tudnám meglátogatni,mert falun hetente 2x van rendelés és amúgy hétvégi ügyelet van Győrben.várnom kellett volna?míg 40 fokos lázban égek és majd meghalok a fülzúgástól és egyebektől?rohadt szemét pöcsfej.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése