SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 13., hétfő

erős leszek.

36an vagyunk az osztályban.ezek eszementek.ovis szint.alapvetően kedves,szerethető,mókás,aranyos fiatalok,de egyesek ott tartanak,h röhögnek a másik nevén.én erős leszek.az ételkészítési ismeretek tanárunk annyira unalmasan mondja a tárgyát,(ami egyébként kurvára érdekel,mert végső soron azért vagyok ott)hogy képtelen vagyok fenntartani a figyelmem 3 teljes órán át.igen.3 ilyen óra.egymásután.erős leszek.darázsfészek közelében van az osztályterem.ma kb 10 darazsunk volt.persze nagy derültség,h könyvet vágunk a falhoz,hátha eltaláljuk a darazsat.meg kell szakadni.hátnem.de én erős leszek.egyes emberek szerint fürdeni csak évente kétszer kell.közelemben ül az egyikük.én erős leszek.az iskola olyan hatalmas,h mikor belépek a kapun még minimum 5perc míg elérem az osztálytermet.ami felvet némi problémát,főleg,ha 10 perces szünetben intéznék valamit,urambocsá' felkeresném a büfét,nem lehet,mert nem érsz vissza,mert mindegyik tök más épületben van,tőlem fényévekre.de én erős leszek.max éhen halok.ügyeket intézni csak szünetben lehet.impotens egy banda.de én erős leszek.ha késel és összejön egy órára való késés elvehetik az ösztöndíjad egy teljes félévre bazdmeg.eldobom az agyam.de erős leszek.hallgatom mit beszélnek,figyelek,próbálok aklimatizálódni,szocializálódni,szoktatni magam a gondolathoz,h ez vár rám még két évig,de ott tartok,h nemtom mivan ilyenkor.nem vagyok hozzászokva,h 35 ember 'ugrál' a fejemen reggel 8tól fél 3ig.de én ERŐS leszek.bár ha jobban meggondolom és ezt ma mind 1 nap alatt végigcsináltam/hallgattam/megéltem rájöttem valamire.
nem sikítottam/nem borultam ki, úh
ERŐS VAGYOK BAZDMEG!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése