SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 1., szerda

és igen.visszasírtam.

leszögezném,h imádtam középiskolába járni.a Szent-Györgyi álllllati jó suli.lehet,h színvonal szempontjából nem Győr legjobbja,de amúgy.imádom.nagyon sokszor eszembe jut és hiányzik.ma meg új suli,újra középiskola és azt vártam,h minden a régi.valahol hittem.de annnnyira nem.először is kivoltamakadva,mert a 6:40es busz 15 percet késett.tök jó korábban kelek azért,h egy büdös és végletekig zsúfolt buszon ácsorogjak és veszekedjek idiótákkal,h nem tudok beljebb menni,mert TELE van a busz.aztán rengeteg idegesítő dolgot tudtam meg.és muszáj lesz németet tanulnom.sírok.de aztán kiderült h senki egy szóval sem említette,h munkaruha már jövő héten kell.merthogy nincs.suli után rögtön spuri azonnal keresni valami munkaruhás boltot.persze nem az én mértem a leginkább előforduló,úh nagy nehezen belepaszíroztam magam egy FEHÉR nadrágba.soha életemben nem vettem föl még fehér nadrágot.de még világos árnyalatút semigen.de az kell.nincs mese.még csakcsak túlélem munkahelyen,de az egész 12fős csoport előtt iskolai gyakorlaton.tuti kinyúlok.ráadásul kissé passzos nadrág.mégis milyen bugyit vegyek alá?mert hiába vettem óriási polót iszonyatosan zavar maga a tudat,h fehérben vagyok.és akkor még nem említettem azt a nagyoooon helyes osztálytársam,akinek isteni kék szeme van,fekete haja és félszeg mosolya és amúgy ő is Szent-Györgyis volt,de persze alattam járt.sztem 2vel.szóval pont egy csoportban vagyunk.jellemző.mindegy.két hetente 5 órát csak kibírok.végül is mindent így reagálok le.2 év nem sok.suliba 10 napból 3-n kell bemennem.szóval az bírható.igaz akkor 7 óráim lesznek,de kibírom.
most viszont megyek,mert nagyon elfáradtam.elszoktam attól,h 35 emberrel egybezárva hallgassam,h ki üvölt nagyobbat az óra közepén.naigen.alszom.csóóóók.
holnap első nap a munkahelyen.szorííítsatok.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése