SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 14., kedd

helyzet?!

hát mit ne mondjak a helyzet nem igazán javult.édesek,komolyan,de ha néha csöndben maradnának esküszöm elmorzsolnék egy könnycseppet.a tanár hangját nem lehet hallani.és nem ez a legnagyobb gond.a pad aminél ülök,két darabban van.egyik fele az egész asztal,a másik a lapja.ami mozog,ami csúszkál.agyrém,de tényleg.ja a szék.utolsó órán furcsállottam,mert mintha mozgott volna.kicsöngetéskor észrevettem,h gyakorlatilag az egyik lába már csak a jóindulat miatt nem tört ki tövestül.holnap új széket kell majd szereznem.izgi.amúgy meg jól kicsesztem magammal,mert reggel két orvost is meglátogattam és a drága háziorvos magasról tett a könyörgésemre,h nekem egész éves állandó felmentés kell tesi alól.neeeem.könnyített kondicionáló lófaszt írt rá a lapra,ami azt jelenti drágáim,h minden második kedden mikor ott vagyok suliban,ott kell maradnom a 7. órám után még másfél órát tornázgatni.hátbaszod.azért az adom,h lesz fél6 mire a kurva iskolából hazaérek.én istenazatyám szeretek suliba járni.legalábbis Szegyába imádtam.de ide?épeszű ember nem jön IDE.először is.az iskola hatalmas.amihez másodszor ugye hozzájön,h kurvasokan is járnak oda,úgy 1500 ember,izzadságmentesen.harmadszor meg ugye panaszkodtam már a szabályokkal kapcsolatban?nem mesélnem el újra.itt mindenre van szabály.és úgy néz ki, h mint a szentírást úgy is követik.hát nem ehhez vagyok hozzászokva.
na húzok aludni,mert holnap még vár rám a diliház,aztán meló.és lelkemben megszólalnak az angyalok,akik csábítanak a munkába,mert kéjutazásnak is felér az a 'csönd',ami ott van,ehhez képest.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése