SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 27., hétfő

nahát-nahát.

ma nem volt diliház.a körülöttem ülő éppen 34 ember,elviselhető volt,nem voltak kiakasztóan hangosak,minden szépen lezajlott.mondjuk a 3 zsinórban lezavart ételkészítési alapismeretek(továbbiakban étk.)oly mértékben volt unalmas,h komolyan fontolgatom,h egyszer fogom magam és tüntetőleg kivonulok az osztályteremből.nem a tantárggyal van gond.nem a kényelmetlen székkel.semmivel semmi bajom,nade ennnyire unalmas hangszínt még nem értem.
vidáman,többé kevésbé kipihenve odaérek a suliba.jó a kedven,nincs gond.dogát írunk,felejthető,de nekem jó kedven van.erre elkezdődik a rémség és 10 perc múlva akkorát ásítok,h a gyomromig lelátni.és így megy ez még 3 órán keresztül.aztán vége és megint elmúlik.angolon megint mosolyogva,kipihenve.úh,nem csalás,nem ámítás,a tanár úgy uncsi,ahogy van.majd kikell találnom vmi módszert arra az esetre,h mit csináljak,ha véletlenül hortyogva terülnék el az asztalon,ami amúgy elvan válva a lapjától,úh csak óvatosan,mert burul minden.

nade.amitől viszont kiakadtam az az,h a kedves drága osztálytársaim kínosan szűk látókörűek,ha arról van szó, h melegek.mert egyesek szerint az rendben van,ha két csaj csinálja,viszont két pasitól mindenkinek hányingere van.ez képmutatás.ez őket nem érdekli.hiába állítottam fel klassz érveket,hoztam példákat,próbáltam megmagyarázni,h érvelésük farizeus és a leszbikus dolgot,meg a libidó vezérli,finoman le lettem utálva az elveimmel és nézeteimmel a francba.csalódott vagyok,mert ugye ők aztán nem ismernek egy olyan embert sem,aki meleg lenne,de azért ők tudják,h milyenek,és mennyire rosszak.persze.de én meg ismerek ilyen emberkéket és mióta világ a világ sosem ítéltem el senki ilyen dolgok miatt,amihez lássuk be mondjuk semmi közöm.
szóval így jöttem el a suliból.gondolkodva.mérlegelve.és ott tartok,h ráírom a tudatlanság és zsenge életkor számlájára ezt a fajta beszükült látásmódot.
csóóók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése