SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. szeptember 5., vasárnap

elmaradások pótlása végett.

bár senki nem írt nekem szépszerelmeslevelet,h mégis hol maradok 1.e óta,azért már gondoltam h életjelet adok.annyi időm volt ugyan,h gyorsan átfussam kedves blogtársakkal miújság van,ahhoz semmi erőm nem volt,h írjak egyetlen sort is.
Csütörtökön voltam gyakorlaton.odamentem szépen 3/4 8ra és teljesen ledöbbentem,h a, csakén vagyok ott lány,meg a Marika,de ő 50 év körüli,úh semmi esetre sem lány.b, h irtó helyes pasikkal vagyok körülvéve.de tényleg. c,írtó nehéz dolgom lesz.és valóban.úgy értem persze képes vagyok karfiolt harmadolni,meg felezni,de nem kiskád méretekben.délben már volt egy vízhólyag a mutatóujjamon.hát mit mondjak.akkora volt a pörgés,h még tálalnom is kellett.pedig teljesen abban a hitben éltem,h mosogatni fogok,meg zöldséget pucolni orrvérzésig.hát nem.mosogatnom egyáltalán nem kell.a zöldséget hagyjuk.több kiló krumpli felaprítása először petrezselymes krumplinak aztán gulyásnak aztán megint petrezselymes krumplinak.sztem kb 2 körül már tudtam,h csakis szerelemből vagyok itt.akkor küldtek ki ugyanis kukázni,h ugyanmár hajtogassak össze egy negyed szeméttárolónyi dobozt és gyömöszöljem kukákba Bálint segítségével.gond egy szál sem,egy órával előbb elengedtek,pedig én megjegyeztem,h sztem még van 1 órám,de aztán kapcsoltam,h csak nem azért szövegelek,h ott maradjak.15 percnyi sétára van onnan a belváros és Kittike,de minimum fél órát gyalogoltam és a végén már inkább csak vonszoltam magam.mentálisan fáradtam le leginkább.jó dolog ez a főzőcske,de egész nap állni hát igen,szokni kell,h olyan munkám van ahol csinálni is kell valamit és a, nem 3-4 óránként jön be egy kedves vásárló,vagy b, anyám a főnök,aki meg jófej és toleráns.hátigen.ezzel nemigazán kalkuláltam.aludtam is fél 9kor.pénteken kisebb sokkot kaptam,mikor az amúgy is sajgó vállaimmal kellett tésztát dagasztanom,mert aranygaluska lesz a menüben. 2 kiló lisztből nem vicces tésztát dagasztani,csak ennyit mondanék.aztán jött a szokásos aprításos mindenegyéb,de azért csipegettem is a főztömből,meg bevágtam mellé egy jónagy ibrik babgulyást is.meg kell mondjam,mikor a pénteki szakácsunkat megláttam,már teljesen biztos voltam benne,h igen jó helyre hozott az a jósors.szóval állati lelkes vagyok és élvezem.igaz,mikor elengednek olyan vagyok,mint akin átsétált egy komplett ezred,de mindegy.tudom,h lesz amikor a pokolba fogom kívánni,mint erre Bálint rögtön bemutatkozása után felhívta a figyelmem,de egyelőre nem érdekel.2 év múlva lesz egy papírom,h szakács vagyok és annyi.jólesz.
csak ne kelljen 6 kiló vöröshagymát pucolnom.nemtudom mikor sírtam utoljára ilyen keservesen.aztán felaprítani,amihez ugyan van gépünk,de olyan szaga lett mindennek,h mint egy nem is tudom.ilyen tömény hagymaesszenciától a konyha túlsó végében sem lehetett megmaradni.ja és ezekután kellett csinálnom egy kiskádnyi uborkasalátát,amit gondolom nem kell ecsetelni.uborka leszeletelve és besózva,majd mikor levet ereszt kicsavarni.ahha.kifakadt,de gondosan becsomagolt vízhólyaggal ez kimondottan érdekes volt.az arckifejezéseimet mindeninek ajánlom sokszeretettel.mások a röhögéstől fakadtak sírva. :D
holnap,holnapután folytköv.
csóóók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése