SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 1., szombat

sokminden

leszedtük a padlásról a nyári cuccaimat.érdekes eredmények születtek.
voltam tuningtalálkozón.megismertem Hannát.Hanna és Bea szerint is őrült vagyok és egy eszement idióta,és annnyira szeretethiányom van,h az már már elképzelhetetlen szintet üt meg.ami nem gáz,de a következményei, jesszusom.viccc.főleg,ami most van.nemjóezígy.de nincs az az isten,h megbántsam.
aztán végignéztem,h Hanna hogyan akar összejönni ezzel,majd azzal.
aztán végignézhettem egy szakítást két ismeretlentől.
az alapszituáció.pasi,kigyúrt,izompolós,tipikus falusi hvcs(helyivagánycsávó)csaj,picsogós,stílustalan,10 évvel fiatalabb kiscsaj.
pasi:figyu,Erika,mindennek vége.ennyi volt.
csaj:ne
pasi:ennyi volt
csaj:ne(itt már kapaszkodik a csávóba és a derekánál szorítja és eltökélte,h soha többé elnem engedi...
pasi:találj nálam jobbat,vége.vége
csaj:ne
pasi:engedj már el
csaj:nem
pasi:engedj el,kérlek
csaj:ne
pasi:engedj el,keress mást
csaj:ne
pasi:(haverjaihoz)ne röhögjetek már és szedjétek le rólam.
csaj:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pasi:Erika hidd el vége.engedj máááár el
csaj:(váratlanul képes másfajta szóképzésre)miért?
pasi:engedj el
csaj:miért
pasi:megbeszéljük.(elmennek)
haverok összeesnek a röhögéstől, a lány két barátnője nem mond,nem csinál semmi,gyaníthatóan bennük is egy orbitális röhögésfolyamat indult volna el.ha nem állok ott egyedül,és nem néztek volna vadbaromnak,esküszöm hát megfulladok a nevetéstől.csúcs alakítás volt.elképesztő szellemi párbeszéd,mély tartalom,hihetetlen indokok,sziporkázó személyiségek.imádtam.
ja bocs,ez szomorú dolog.amúgy.
de most röhögök.dejóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése