SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 30., vasárnap

elmaradások pótlása érdekében egyszerűbb,ha listába szedem a napjaimat és elmondom,h mivolt,mert ha ennek bejegyzéseket szentelek, akkor 1 hétig itt ülne mindenki,akit egyáltalán érdekel.
először is egy vallomás.igen.hétfőn már tudtam,h meghúztak közgázból.
aztán dolgoztam mindennap.ráadásul 1 órával tovább vagyunk nyitva.és ki vagyok csavarva.nem akarom emlegetni,de az ominózus Colo nyitó óta nem pihentem még ki magam.úgy érzem.ha vki esetleg szeretne dolgozni helyettem 1 hétig,miközben én csak alszom és nem csinálok semmi mást,az kérem haladéktalanul jelentkezzen,vagy számoljon a következménnyel,h egyszercsak összesek.nagyon a tűréshatáron vagyok.nappal kávéliterekkel tartom magam,úgyahogy,éjjel meg nem tudok aludni,a kávétól sem meg semmitől sem, úh mondvacsinált és néha valós fejfájással és algopirinnel valahogy sikerül.ez volt a múlt héten.minden áldott nap.
voltam csütörtökön is táncolni,ahol azzal szembesültem,h szart sem érek és képtelen vagyok mások előtt kiállni legelőre a színpadra és ott produkálni bármit is.
úgy volt megyünk Kittivel úszni,de az is elmaradt,pedig talán most az kéne.a vízben mindig megnyugszom.mármint még vizilabdás korszakomban mindig annyira jó volt.míg a vízben voltam semmi bajom nem volt.a rossz érzés,nyomasztó gondolatok mindig a parton maradtak.úszni akarok.
aztán pénteken elmentünk a színház mögötti kebaposhoz.ami Győrben egész egyszerűen a legjobb.ettünk borjús dürümöt,meg vmi török sütikéket.aztán vissza Győrbe,mert Esztert köszöntünk.aztán mire hazaértem,olyan gyomorgörcsöm volt,azt hittem meghalok.amit ugye le is írtam.aznap éjjel össz 3 órát sikerült aludni.szombaton reggel még jobban fájt.meg a fejem is.és semmi fájdalomcsillapító nincs itthon.semmi.egyáltalán semmi.én meg mehettem kirakatot rendezni Pápára.meg kell mondjam életemben nem szenvedtem még ennyire.alig álltam a lábamon.a végén nem is én fejeztem be,mert ahhoz sem volt erőm,h kinyújtsam a kezem.aztán mire hazaértünk szépen elkezdett görcsölni a hasam.úgy.még mindig semmi fájdalomcsilapító.és nem tudtam elaludni.végignéztem 5 filmet.a szerelmünk lapjain már nem tudtam eldönteni,h azért bőgök,mert kiakart szakadni az egész méhem,hasam,mindenem,vagy csak imádom azt a filmet,vagy csak annyira nyűgös vagyok,tekintve h enni sem ettem semmit egész nap és nagyon szeretnék aludni.szóval végül úgy fél 2 fele sikerült elaludni és tudtam is 5ig,de arra keltem,h megint görcsöl a hasam.és megint nem tudtam visszaaludni.szóval egész hétvégén jó ha aludtam 6 órát.és jövő héten egész héten én dolgozom.izgatottam várom,h sikerül e megérnem a júniust.
bocs,h ennyit panaszkodtam,de egészen egyszerűen semmi jó nem volt ebben a hétben.azt gondolom mindenki kitalálta,h a fellépésre nem mentem el.úh,amit a tanáromtól kapok azt meg majd kirakhatom az ablakba.

valaki mentsen meeeg.könyörgöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése