SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 18., kedd

13:04

Anya puszija ébresztett.mivel tegnap erőt vettem magamon,rendre ébredtem és az íróasztalomra pillantva megláttam az eddig kapott ajándékaimat.a cipőmet,a kis epres Converse-t,a virágot,a kencecsomagot és a diszkrét borítékot :P(amiből majd egy Samsung Corby lesz igen rövid időn belül)kicsit lustálkodtam még,majd néztem Szívek szállodáját,sok fantasztikus klipet,majd Tesóval reggeliztem,aki beteg(elkapta tőlem)majd eldöntöttem,h utána nézek, eddig ki gondolt rám.
sz.gép betöltésének időrendi sorrendjében:blogra illetve gmailre kapott üzenetek:1,Bencétől.♥,
freemail üzenetek:3,ebből mindhárom rendszerüzenet,de a bookline 5%os ajándékutalvány már jó,főleg,h könyvet is tervezek venni,mert két ajánlót is kaptam,mindkettőt Bencétől.
iwiw üzenet:1 Rebitől és még 14 üzenőfalas :D
fészbúúk üzenet:1,Nikitől :D
időközben felhívott Patyusom is,aki szintén kifejezte szeretetét és nem felejtett el tanácsot kérni új leendő barátnőjéhez,aki sztem csúnya,illetve Patyusomtól jobbat is feltételezek.ismerve képességeit és dumáját.
és miközben ezt irogatom mintha a viva és a musicmix is a kedvemre tenne,mert volt egy Cheryl Cole(fight for this love-NEM remix verzióban)Tiesto És Nelly Furtado csodás elegye(who wants to be alone) és Selena Gomeztől a Naturally,ami az aktuális kedvencem,K'naan waving flagje mellett.szóval atthemoment jó kedvem van.
a még mindig el nem múlt takonykór ellenére.és annak ellenére is,h holnap megyek Pécsre,de csak azért,h én csütörtkön 10:30kor már ott legyek a vizsgán,amit a 'csodálatos és fantasztikus,lebilincselő és izgalmas' közgazdaságtan tárgyból fogok remélhetőleg kettesre megírni.mertha nem,akkor kirúgnak,mint amire voltak kedvesek már milliószor felhívni a figyelmemet a körlevelekkel.úh most húzok tanulni.fújfújfúj.
este meg visszajövök és beszámolok a további rajongóimról :D
csók: Alexandra :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése