SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 18., kedd

23:09

megígértem,h visszajövök.tanulni.....áááá,gyerekek,már érzem a bukás jeges fuvallatát.sajnos.le se szarnám,de ha ebben a félévben nem megyek át végre kirúgnak.amivel szintén nem foglalkoznék,de.mostmár van de.egész eddig annyira utáltam odajárni.csak a nyűg volt vele,rengeteg pénzt felemésztett és végül is mire megyek én ezzel?de mostmár van miért,pontosabban van kiért odamennem,aki bearanyozza a heteimet egyetlen találkozóval.és ha kirúgnak???soha többé nem megyek Pécsre.mert valljuk be,miért mennék????kurva messze van.ez az egyetlen bűne a városnak,mert az a helyzet hölgyeim és uraim,szeretem Pécset.mostmár.

iwiwen kapott üzik:2 és 23 üzifalas
freemail:nem változott
fészbúúk sem
még egy Bence is felköszöntött.
sőt Bence,aki ma első volt a köszöntők sorában triplázott.amitől már télleg sírhatnékom volt.
voltam postán és ettem pudingot.egészen jó napom volt.

holnap megyek Pécsre.de előtte még melózom kicsit délelőtt,aztán a 13:20as buszra felszállok,h aztán 17:55kor leszálljak,becélzom a hotelt és szétunom a fejem,mert tanulnom kéne,de a sulitól egy sarokra,lássuk be ez esélytelen.szétszed majd az ideg.aztán majd alszom.másnap reggelizek,vagy nem.bemegyek suliba,h minden eddigi gyomorgörcsöm összerakva se legyen semmi ahhoz képest amit érezni fogok.aztán 10:30kor vizsgázom.11:30ig.aztán unatkozom míg el nem visz vmi busz haza.talán utoljára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése