SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 16., vasárnap

akkor.

hát véleményem szerint jól sikerült a husi,főleg mivel az utolsó cseppig el fogyott.szóval taps és vállveregetés és ügyes voltál Szandika.meg is osztom a híres neves receptet.ha valaki esetleg már olvasta valahol,akkor megesküszöm még egyszer,én nem olvastam,hasra ütöttem.
szóval kell 5 szelet husi.én spec karajt használtam.
kell 3 kissebb méretű krumpli.
1 kis fej vöröshagyma.
1 paradicsompürékonzerv,paradicsomlé.
5 deka sajt.
só,bors,fokhagyma,szerecsendió,rozmaring,olivaolaj.
szóval tepsit kiolajozni.husit szeleteket lefektetni.a fűszerekkel összekevert olajjal megkenni,paradicsompürét a paradicsomlével és a fokhagymagerezddel(összetörve)kikerveni és rákenni a husira.vöröshagymát és krumpli übervékonyra rákarikázni.majd jöhet a többi husi s megint megkenni olajossal és paradicsomos cuccal,krumplit és hagymát rá,megint paradicsom.sütni kb 40 percig 180 fokon,utolsó 5 percben a sajtot is rakjuk rá és akkor már nem lefedve süssük rá a sajtot.
és voila.kész.zabálod.:D

ja:ha valaki kitalálna neki egy nevet,akkor azt megköszönném...én magamról akartam volna elnevezni,de áááá,nem vagyok jó ilyenekben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése