SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. május 10., hétfő

A nagy igazság...part4.

mikor a listát írtam,a 4es pont az taglalta,h Tesóval közlöm,h Bencéjével sztem már nem az igazi és sztem lépnie kell és lássa be,a "nagyhatalmasapokalipszististkizárólagacsótányokkaltúlélő"szerelmük még sem az ami.erre másnap megtudom,h tényleg szakítottak.Tesó teljesen ki volt,de "közös megegyezés" alapján így döntöttek.nem tudtam nem örülni egy kicsit.mert Tesónak a legjobbat akarom.én nem szólok bele,de ettől független véleményem van és elmondom.nem befolyásolok semmit,nem mozgatok szálakat,csak jót akarok.és el akartam mondani.szóval ez lett volna a 4es pontja a nagy igazságoknak és igazmondásoknak,mert rájöttem,h átmegy ebbe az egész.

a sztori jelenlegi állása:Tesó és Bence újrakezdték valamikor szombaton délelőtt.mindenki más Colo nyitót tippelte volna.addig sem húzták.
mindattól függetlenül h sztem mi lenne jó Tesónak,azért annak örülök,h van miben hinnem és ha két ekkora idiótának mint ők ketten( a szó legjobb értelmében)kijár ennyi boldogság és ők ha lehetnek egymásnak,akkor van remény.nekem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése